Blueboy Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Noen som er interessert i å bli med på polotreff i Danmark 8-10juli! mer info her: http://www.poloclub.dk http://www.poloclub.dk/pdf/odense_2005_dk_web.pdf her er noen bilder fra fjorårets treff: Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 kanskje..! Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Ja det var hit jeg skulle ja...Sa ifjor at jeg skulle i år...men jeg får få på en skikkelig bakfanger til neste vår og så bli med nedover. Det MÅ jeg... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Tja-a, såfremt motoren er skrudd sammen igjen til dess, så er jeg med. Blir en fin tur å kjøre inn ny kam og portet lader med, selv om det gjerne går litt sakte nedover :) Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knufla Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Har også lyst å være med, hvis bilen er klar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Har ikke bil å kjøre med :( Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Siden flere må bli ferdige med bilene siden hadde det vært skikkelig FETT å dratt en gjeng på 8-10 stk neste år iallefall hvis flere er "ferdige" da... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Neste år er jeg garantert med, ikke noe problem, treffet kom bare midt oppi alt skruinga, men det kan somsagt hende jeg tar turen nedover fordetom. Skal holde dere oppdatert såsnart jeg får deler i hus, blir nok en egen tråd på polo'n min også etterhvert :) Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 det dumme er jo at rudskogen er samtidig !!! Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Jeg hadde lett kjørt de ekstra milene til Danmark, i stedet for harry treff på Rudskogen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 hø, er da mye mer luxus på treff i danmark. iallefall med tanke på kjøring her fra bergen. båten ned, og få flate mil, istedenfor 130 mil på humpete vei. :) Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 er ju litte mer planlegging for å resie till danmar....specielt når man bor 6 km fra rudskogen.....;) (lr kommer fra, bor nå mere i göteborg men skall jo hjem til ferien...:)...) dessuten orker ikke polone deres bakker lr......mye morsomere nårr det er opp og ner og svingete.....ikke flatt og rett..... yodude Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Det er jo sant... var på en liten heisatur i lokalfjellene mine her forleden dag. Jeg tror jeg bør satse på nye bremser, de jeg har nå koker litt for fort. Men ellers kan jeg meddele at stab-stag så absolutt har noe for seg, da veigrepet nå er alldeles upåklagelig. Uansett er intet avgjort vedrørende hvilket treff det blir, da jeg enda ikke har fått noen leveringsdato på delene mine, så man får bare vente i spenning og se :) Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Juni 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 da har jeg booka båtreise med kystlink, Langesund-hirtshals. 990,- kr tur/retur, 2pers i bil!:) Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Ved nærmere ettertanke er det ikke bare det at jeg ikke føler at bilen har noe der å gjøre enda, men jeg skal i bryllup 9. så da er det avgjort alikevel... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg