Dany D Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Prøvde meg på denne c2'en.. Hva bør jeg rette på eller fikse? Og hvilken farge bør jeg skifte til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 bilde? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dany D Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 det hadde vært fint. hehe.[/img] org:[/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Ser bra ut dette, men gidder du poste et større bilde? 1024x768 pixler er idéelt... X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 hehe kul liten bil :D kult med dørhåndtaket der nede hehe men det luftinntaket eller hva det er på siden så ikke helt bra ut syns jeg. breddinga på bakskjermen var morsom hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dany D Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Dørhondtaket er der nede fordi det liksom skal være vingedører og "luftintaket" skulle være noe å sette foten i nær du skal klatre opp... selv om det ikke er så langt du må klatre. hehe. Hva var maks størrelse på filene før de blir forminska? "trappa" ble forresten ikke særlig vellykka.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 250 kilobyte (kB) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Felgen foran ser litt skeiv ut! Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dany D Skrevet Juni 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 ok.. bildet var på 285kb fiksa nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dany D Skrevet Juni 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 prøvde med en annen farge og fjerna "trappetrinnet" [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg