Gå til innhold

det "krasler" i dynamoen

Ranger emnet


acoupe

Anbefalte innlegg

heisann!

Det har begynt å krasle i dynamoen, lyden går fortere og fortere når turtallet stiger.

Men når jeg spurter på reimspray blir det borte, jeg hører lyden blir bare svakere og svakere når jeg sprayer på når bilen står på tomgang.

Men etter hvert så kommer lyden tilbake. Noen som kan vite hva dette kan være ?

 

mvh stian

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyden kan minnes om når du klemmer på matpapir, vanskelig å beskrive.

Men lyden blir som sagt borte når jeg sprayer på reimspray !

 

 

Jeg har det samme problemet, og etter denne lyden kom begynnte bilen også å gå litt dårligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mål ladespenningen! hvis den ikkje er stabil så kjøper du ny spenningsregulator med børste til 200,- hos møller. Dette er en universal type fra bosh... Men eg får det ikkje til å stemme at lyden av dette forsvinner når du sprayer på remspray.

har faktsik så og si ny spenningsreg og børste, og ja det er rart at lyden blir borte når jeg spruter på reimspray..får det selv ikke til å stemme !

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D kan jo være at remsprayen gjør reima så klissete, at d er d så lager lyden. Så når du sprayer på mer spray så lager d ikkje lyd så lenge d er fuktig, men når den tørker så kommer lyden tilbake. Kan jo prøve å ta av reima å rense den...

kunne jo prøvd det, er det vanskelig å ta den av eller ?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro det er et lager som har takket for i dag...

 

Hvilket lager vil du tro det er som har tatt kvelden???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår