ViceGuy Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Vet ikke om du er her, men føler jeg skylder deg en unskyldning. Du sto utenfor jobben å beundret (hørt av en kollega :D) bilen min å ventet tydeligvis på meg for å "spørre og grave litt". Så når jeg omsider kom, jeg tror du hadde ventet i nærmere 45 min, så måtte jeg bare rase avgårde pga en telefon jeg fikk. Om noen her skulle vite hvem dette er så please framfør dette for meg, å be han gjerne ta en tur nedom (samme sted) igjen neste uke. Bilen var altså en hvit Mondeo hatch(93-95 tror jeg utifra sidelistenes bredde), hadde sota rute bak tror jeg og en brei hvit rutesenker også på bakrute. Så ut som den rullet på 17" alu felger. Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AtoX Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Må alltid ta deg tid til fans :D hehe :) Siter Opel Vectra B Kilmanjaro avisbudsykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Vet ikke om du er her, men føler jeg skylder deg en unskyldning. Du sto utenfor jobben å beundret (hørt av en kollega :D) bilen min å ventet tydeligvis på meg for å "spørre og grave litt". Så når jeg omsider kom, jeg tror du hadde ventet i nærmere 45 min, så måtte jeg bare rase avgårde pga en telefon jeg fikk.Om noen her skulle vite hvem dette er så please framfør dette for meg, å be han gjerne ta en tur nedom (samme sted) igjen neste uke. Bilen var altså en hvit Mondeo hatch(93-95 tror jeg utifra sidelistenes bredde), hadde sota rute bak tror jeg og en brei hvit rutesenker også på bakrute. Så ut som den rullet på 17" alu felger. Han er faktisk sammen med søstra til en kompis av meg:D Skal melde det videre:) Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg