larsi87 Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 her er noe greier jeg har modda, ekke så pent og se på, men første gangen da. mye uferdig dere kan sikkert modde vidre på den om dere har lyst hehe. jeg føler meg ferdig med den assa:P orginalen: chrysler neon den som er moddet i ps. håper ikke dere syns det var for ille da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Fjern i slutten av linkene så skal bildene funke helt fint... Var ikke så mye Neon igjen der nei:D ser ikke så veldig ekte ut. lakken er uten noen refleksjoner osv. hvis jeg skal gi deg et lite tips. vet ikke om du har brusha nå eller ikke, men når du er nybegynner på ps, så burde du starte med Copy&Paste. det er mye lettere og du lærer det grunnleggende i ps. dette er noe som Glacius har sagt mye og som jeg er helt enig i. men fortsatt å prøv;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 kloke ord fra mspeed, ser du har fått på plass alle "detaljene", luftscoop, sponsor, dekaler, osv osv. Helt greit for å være første gangen. Mitt råd: Bruk mer tid på det grunnleggende, som f.eks senking, felger OG DEKK, lakkfarge, refleksjoner og nøyaktig markering. Gjør du dette rett har du et meget godt utgangspunkt for å fortsette med å putte på "detaljer" som dekaler, scoops osv. Følger du ikke dette blir det som å bygge hus på sandgrunn. hehe, skjønner? :P I starten er det vanlig å ta lett på hver enkel del av bilen å rase videre for å bli ferdig. Men synes den var kul jeg, for å være 'the first'. Keep it øøp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Ser ut som om felgene kommer fra en fjernstyrt bil! hehe.. Pga muttern.. Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Ser ut som om felgene kommer fra en fjernstyrt bil! hehe.. Pga muttern.. Er vel ingenting annet enn Senterbolt-felger, slik som F1-felger er... forsåvidt også Ferrari Enzo... X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Er vel ingenting annet enn Senterbolt-felger, slik som F1-felger er... forsåvidt også Ferrari Enzo... X tror felgene kommer fra en RC, ser ikke ut som store ekte felger. Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Er det noe å spekulere i da? Kom heller med noe givende kritikk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg