Gå til innhold

Chrysler neon? nei ikke nå mer

Ranger emnet

larsi87

Anbefalte innlegg

her er noe greier jeg har modda, ekke så pent og se på, men første gangen da. mye uferdig dere kan sikkert modde vidre på den om dere har lyst hehe. jeg føler meg ferdig med den assa:P

orginalen: chrysler neon

a>

den som er moddet i ps.

a>

håper ikke dere syns det var for ille da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjern i starten av linkene og i slutten av linkene så skal bildene funke helt fint...

Var ikke så mye Neon igjen der nei:D ser ikke så veldig ekte ut. lakken er uten noen refleksjoner osv. hvis jeg skal gi deg et lite tips. vet ikke om du har brusha nå eller ikke, men når du er nybegynner på ps, så burde du starte med Copy&Paste. det er mye lettere og du lærer det grunnleggende i ps. dette er noe som Glacius har sagt mye og som jeg er helt enig i. men fortsatt å prøv;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kloke ord fra mspeed, ser du har fått på plass alle "detaljene", luftscoop, sponsor, dekaler, osv osv. Helt greit for å være første gangen.

Mitt råd: Bruk mer tid på det grunnleggende, som f.eks senking, felger OG DEKK, lakkfarge, refleksjoner og nøyaktig markering. Gjør du dette rett har du et meget godt utgangspunkt for å fortsette med å putte på "detaljer" som dekaler, scoops osv. Følger du ikke dette blir det som å bygge hus på sandgrunn. hehe, skjønner? :P

I starten er det vanlig å ta lett på hver enkel del av bilen å rase videre for å bli ferdig. Men synes den var kul jeg, for å være 'the first'. Keep it øøp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider