PerryZaphire Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Hei! jeg har tenkt å oppgradere fra 2 stk. helt greie RFp212s4 til 1 stk. råere 12". I den anledning ønske rjeg å høre erfaringer av Pioneer TS-W121SPL Den skal samarbeide med en macrom M1A-1000D Kunne også ha tenkt meg en 12" som er 2ohm. Noen forslag? hvor mye det bør koste vet jeg ikke før jeg vet hvor mye jeg kan få igjen for RFene mine :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Hei!jeg har tenkt å oppgradere fra 2 stk. helt greie RFp212s4 til 1 stk. råere 12". I den anledning ønske rjeg å høre erfaringer av Pioneer TS-W121SPL Den skal samarbeide med en macrom M1A-1000D Kunne også ha tenkt meg en 12" som er 2ohm. Noen forslag? hvor mye det bør koste vet jeg ikke før jeg vet hvor mye jeg kan få igjen for RFene mine :) Erfaringer med den subben er at den spiller veldig høyt, hehe. Den spiller også til en viss grad fint, men den gjør seg bedre i SPL enn SQ konkourranse. Det er mye du bør vurdere når du skal kjøpe nytt, og når du ikke vet hva du vil ut med for 1 eller 2 nye subber så blir det jo vanskelig å anbefale noe. Om du f.eks er intr. i å gå opp til 1890 pr sub, så kan jo Infinity Kappa Perfect 10.1 være noe, men RF, Lightning Audio og Earthquake har subber som er gode i denne prisklassen. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 jeg skal iallefall ha 1 stk. rå 12" istedenfor 2 stk. greie.. tipper jeg kan få igjen ca 1800 for de inkl. kasse? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 jeg skal iallefall ha 1 stk. rå 12" istedenfor 2 stk. greie..tipper jeg kan få igjen ca 1800 for de inkl. kasse? Ja, med kasse så burde du det, så lenge du ikke har spillt til crap da, hehe.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Ja, med kasse så burde du det, så lenge du ikke har spillt til crap da, hehe.. De er i god form begge 2 :) Ikke voldtatt på noen måte. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Hei!jeg har tenkt å oppgradere fra 2 stk. helt greie RFp212s4 til 1 stk. råere 12". I den anledning ønske rjeg å høre erfaringer av Pioneer TS-W121SPL Den skal samarbeide med en macrom M1A-1000D Kunne også ha tenkt meg en 12" som er 2ohm. Noen forslag? hvor mye det bør koste vet jeg ikke før jeg vet hvor mye jeg kan få igjen for RFene mine :) Som du sikkert vet er jeg ikke nøytral i dette spørsmålet. MEN, vi foretok en sammenligning av TS-W121SPL og et par av Soundstream sine basser. Min, og de som var med, sin oppfatning var at Soundstream VGW-12 hadde minst like mye trøkk som Pioneeren, i tillegg til at den, subjektivt oppfattet, gikk en oktav dypere i bassen. Vi testet også SPLX-12 fra Soundstream i "feil" kasse (24 liter lukket) og det spilte mye høyere enn jeg liker, men manglet en del i de nederste oktavene. Vi testet også bassene alene, helt uten frontsett tilkoblet og det var interesant. Man avslører fort mekaniske ulyder i et basselement på den måten. Vil legge til at vi ikke målte noe, bare lyttet, så ja dette var en ren subjektiv test. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 hei jeg har tre sånne pioneer elementer i bilen min, og er utrolig fornøyd med de... akkurat nå bruker jeg bare en av dem i en portet kasse, som jeg bygde for noen dager siden. Hvis du skaffer deg en sånn med bra kasse blir du garantert fornøyd! Dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg