Coltern Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Har bestemt meg for og kjøpe kondensator, har finni 2 stk som er intr. Har ca 750w med lyd nå RMS da, og kommer til og koble på en forsterker til for og drive frontsett/6x9! ca 2-300w RMS Har da finni 2 stk! Dynabel 1.5F Bolt lightning 1F Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Ta nå kontakt med autod om han fortsatt har tilbud på Stinger. :driving Golf 4 Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltern Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Ja veit dette, men det følgte ikke med motstand osv til stingern jeg skulle ha, og ikke no annet enn bare kondensatoren, og blir så stress og få tak på motstand osv vett! eller? Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Ja veit dette, men det følgte ikke med motstand osv til stingern jeg skulle ha, og ikke no annet enn bare kondensatoren, og blir så stress og få tak på motstand osv vett! eller? Stress å få tak i en 12V pære? Trokke det nei... Du får sikkert noe til å lade med av Anders uansett om du spør :) Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Ja veit dette, men det følgte ikke med motstand osv til stingern jeg skulle ha, og ikke no annet enn bare kondensatoren, og blir så stress og få tak på motstand osv vett! eller? Det følger med motstand/lyspære på stinger sine kondiser:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Det følger med motstand/lyspære på stinger sine kondiser:) Ja, det gjorde det på de tre Stinger-kondisene jeg har kjøpt i hvert fall, så lurer litt på hvilken han har sett på... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltern Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Det følger med motstand/lyspære på stinger sine kondiser Jeg sendte jo mail til deg, men du misforsto eller så var det bare jeg som skreiv litt rotete :P, men ihvertfall følger det med noe festebrakketer av no slag? Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Jeg sendte jo mail til deg, men du misforsto eller så var det bare jeg som skreiv litt rotete :P, men ihvertfall følger det med noe festebrakketer av no slag? OK? da har jeg nok misforstått deg, for disse leveres komplett med fester og alt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltern Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Jasså ja, men da har visst du fått en PM trur jeg :) Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg