kckerzx Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 overflow tanker hær i landet? til kjøleveske altså... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Til den bilen ja...... doh Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kckerzx Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 tenker på en universal sak da. en som er mindre en den orginale. er foresten en 300zx. uten at det har no å si... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 300zx ja, den må jeg se neste gang jeg er der ;) Hør med en hugger eller et firma som lager tanker.Kanskje de kan fikse noe i rustfritt eller alu? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kckerzx Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 tja.. blir fort dyrt å få det custom laget... koster ikke mange kronene men finner ikke hær i landet. en jeg tenker på koster 26 dollar i usa, men så skal dem ha 23 dollar i ekspedisjonsgebyr + frakt. dårlig bissniss før å si det sånn. ofte i tromsø? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Da ville jeg sjekka ut en høgger hvis du ikke går for race look eller no slikt.Trenger ikke være så stor tank skulle jeg tro. Er ikke ofte i Tromsø nei. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kckerzx Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 en liter eller to. vises ikke uten å ta av fangeren, så looken er ikke viktig nei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 har en til en Mr2 som sikkert rommer litt over litern,er i plast...Men er ikke verdt stort mer en frakten da,så litt styr å sende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kckerzx Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 godt mulig intresert.. hvordan er formen på den? trenger en som er som ei flaske helst. bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg