Gå til innhold

Trenger info om El-vindu & El-speil...

Ranger emnet

BurnPr00f

Anbefalte innlegg

intet problem, eneste kravet er at den skal virke om den er montert ;)

HAHAHA, jævli kult, for den virker IKKE nå, haha *rive av*

Blir vel mye penere l00k uten vindusviskeren og uten (det støgge) håndtaket i krom bakpå... -Så skal bare rutene skamsotes + ny lakk, så blir flott. Trukke jeg gidder å modde så mye at jeg sveiser igjen originalplasseringa til skiltet bak... -er ikke så fint det syns jeg....

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du selge den brukte eller?

Beklager, men jeg skal nok sette den i en 245 som har gjemt seg bort i en mørk krok i garasjen.

Jeg skal koble den til alarmen jeg har, så da blir det keyless entry via den...

Det var min første tanke også. Men DEFA-alarmen min er like gammel som bilen, og rekkevidden til fjernkontrollen er en god del kortere nå enn da bilen var ny, så jeg stoler ikke nok på den til at den skal få styre låsene også.

Får jeg tak i el.vinduer så kobler jeg heller så jeg kan lukke og åpne dem med fjernkontrollen

Jeg har el-vinduer, og måtte være nokså nøye med hvordan jeg trakk ledningene til sentrallåsen så de ikke kommer i klem. Med sveiv merker du det vel, men motoren kan nok tygge seg gjennom uten å bry seg.

Det sentrallåskittet som du kjøpte der, 240GL. Mye gav du for det? 4000? Jeg personlig syns det er "ran" å kjøpe volvodeler originalt

Jeg betalte tilsammen en tusenlapp for settet og nesten ny reflektor. En fyr som annonserte i lokalavisa. Aner ikke hva Volvo skal ha, men ble som sagt gledelig overrasket da de bare skulle ha 344,- m/mva for tilleggssettet til koffertlokket. De nye baklyktene jeg bestilte samtidig, derimot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider