Ascona Skrevet Mars 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 Originally posted by gtpassat For de som inntereserer seg så har jeg nå kjøpt ny bil:D :D :D Det ble en 1994 audi 80 2,3 quattro avant. Konge bil:D Bra du kjøpte den, og ikke den 2,8en du pratet om :) 2,8 er visstnok ikke den mest holdbare motoren fra det konsernet, for å si det sånn.. Oljeforbruk er visst ganske vanlig, og bytte av termostat foreksempel er et helvete.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Mars 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 Bra du kjøpte den, og ikke den 2,8en du pratet om2,8 er visstnok ikke den mest holdbare motoren fra det konsernet, for å si det sånn..Oljeforbruk er visst ganske vanlig, og bytte av termostat foreksempel er et helvete.. Jeg har hørt akkurat det samme. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Mars 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 Grattis med ny bil da:) Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Mars 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Grattis med ny bil da Takk takk nå må bare passaten selges så jeg har råd til nye lefser og senkesett. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg