Morphinytry Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Har kjøpt noen felger nå nettopp som jeg tenkte å bruke til vinterdekka siden en av de gamle fikk seg en god kakk og sprakk. Problemet er at jeg ikke fikk med noen godkjenningspapirer til dem(TÜV) og sliter med å få tak i dem på nettet siden jeg ikke helt vet hva felgene heter. Men jeg vet at det står EXIP på yttersidene på felgene. Men så lurte jeg på om jeg må ha TÜV godkjenning så lenge ET'en går innenfor de +-5 siden felgene er ET40 så er det jo bare 2 i forskjell siden orginalt på bilen er ET42 Men hvis jeg må ha TÜV, er det noen som har peil på hvor jeg kan få tak i disse. Felgene er like BMW sine orginalfelger som har 5 eiker. Siter _____________________________________________ BMW 316/318 1992 (vraka) MX-5 Hero Nardi 2003 Turbo (solgt) Volvo V50 1,6D 2006 Ford Fiesta 1,3 1995 (Vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg