wicky124 Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Går nok ikke over...er det kun i akkurat 80 OG 110? eller mellom disse? Dersom det er i mellom setter jeg nok litt penger på at det er senterringene dine, for det var nemlig slik hos meg når jeg glemte å legge de på høres ut som dårlig ballanse ja Kan være en kombinasjon av bolter og senterringer. Normalt er det andre bolter til aluhjul, med annerledes koning på. Kan faktisk være farlig å kjøre uten riktige bolter.. har hørt (kun hørt, ikke fått bekreftet) historier om folk som har feil bolter og faktisk har mistet hjulene..... vel...nå har du fått dette bekreftet... sånn går det med stålbolter på alufelger..heldigvis hadde jeg veldig lav fart..hehe..gikk jo greit..ingen skader..bare noen få riper på innsiden av felgen.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 vel...nå har du fått dette bekreftet... sånn går det med stålbolter på alufelger..heldigvis hadde jeg veldig lav fart..hehe..gikk jo greit..ingen skader..bare noen få riper på innsiden av felgen.. DAMN, Nasty... Hva skjedde? Boltene skrudde seg ut? eller knakk? Fint det gikk bra da! Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 ringte en opel forhandler og han kom med denne rare forklaringen. eg kan bruke orginale stål mutter på alle opel orginal felger . men alu er vell alu ? hvad er forskellen fra opel alu og andre alu felger ? hvor selger di sånne mutter i alu ? Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 ringte en opel forhandler og han kom med denne rare forklaringen. eg kan bruke orginale stål mutter på alle opel orginal felger . men alu er vell alu ? hvad er forskellen fra opel alu og andre alu felger ? hvor selger di sånne mutter i alu ? Bolter til alu-hjul får du kjøpt i alle felgsjapper. Vianor, dekkmann, eller din lokale 19"-pusher :D Kan også hende de har det på menkonomen og sånn.. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Får vel kjøpt rimelige hjulbolter på Biltema. Hvis ikke blir det dyrt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Får vel kjøpt rimelige hjulbolter på Biltema. Hvis ikke blir det dyrt :) Men, med tanke på bildene over her, så er det vel kanskje greit å investere i noe skikkelig når man er igang? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 ringte en opel forhandler og han kom med denne rare forklaringen. eg kan bruke orginale stål mutter på alle opel orginal felger . men alu er vell alu ? hvad er forskellen fra opel alu og andre alu felger ? hvor selger di sånne mutter i alu ? Er ikke bare lengden det står på...man må også være obs på konen på bolten...er graden feil på bolten i forhold til felgen...vil dem løstne rimelig fort;) PS! Har forresten en haug med hjulbolter liggende....så hvis noen trenger bolter...så kom med mål og grader på konen...så skal jeg se om jeg har dem:) Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Er ikke bare lengden det står på...man må også være obs på konen på bolten...er graden feil på bolten i forhold til felgen...vil dem løstne rimelig fort;) PS! Har forresten en haug med hjulbolter liggende....så hvis noen trenger bolter...så kom med mål og grader på konen...så skal jeg se om jeg har dem:) Helt off topic, men så du tråden om besøket ditt på jobben hos meg? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Helt off topic, men så du tråden om besøket ditt på jobben hos meg? Nei...Hvor, når, hva??? :) Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Nei...Hvor, når, hva??? :) Her Bare sjefen min som har for lite å gjøre... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Her Bare sjefen min som har for lite å gjøre... HEHE...oj oj oj...!! Dagens latter:D Lite å gjøre han sjefen din el? hihi.. Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 DAMN, Nasty... Hva skjedde? Boltene skrudde seg ut? eller knakk? Fint det gikk bra da! boltene skrudde seg ut..hehe.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Kan si at kompisen min fikk erfare det samme, eller boltene slet seg ut på hans Vectra. SPlitter nye felger var det enda! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ja9^ Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 hihi, kjørte med rusta stålmutre på mine gamle alufelger, mista ene dekket framme i 50sonen :P fant dekket noen hundre meter fremme.. ..hadde det bare kommet noen imot :D btw, hadde riste problemer jeg å med de gamle felgene, begynte å riste i 70+ ca, så forsvant det litt igjen og kom tilbake i 110 ca. Sjekket aldri avbalansering eller om de var skjeve, har alltid trodd det var avbalanseringen men.. hørest ut som samme problem som det du har. Kansje problemet bare ligger i rette mutrer.. try ;) Siter Mondeo mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg