Volvo_Roger Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Kjører med 235 - sporer ikke en dritt... :D Sporer kansje ikke men merker at vist man kjører på sporete veier i sentrum der det ene siden er dypere spor så drar den en del til den siden ved bremsing. Og er kansje blitt en del hardere på rattet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Sporer kansje ikke men merker at vist man kjører på sporete veier i sentrum der det ene siden er dypere spor så drar den en del til den siden ved bremsing. Og er kansje blitt en del hardere på rattet kan være problem med hjulstilling/foringer som gjør at du sporer. evnt kanskje det er dekkene dine? jeg sporer ikke særlig mye med 225 dekk, bare noen få steder sporer jeg. ikke i sentrum! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 altså, jeg skal ikke drive med sånn falsk markedsføring, som alle bruktbilselgere gjør. får jeg 4k, selger jeg de for 4k. om to vil ha for 4k, blir det høystbydende, evnt førstbetalende. 4 uker er perfekt tid for meg å selge.. gjerne opp mot 6 uker også, kanskje. pga. jeg må godkjenne bilen først og få tak i nye felger først.. dyrt å kjøre rundt på piggdekk om sommeren! j kan godt sende på deg en PM om en 4 ukers tid j, så kan vi se hvordan det ligger ann...! så får vi se hvordan det går... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg