70c Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Litt snacks er kjekt å få i posten, etter litt tollbehandling vel å merke. 7 stk. JDM Option DVDer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 hvor mye ga du for DVD`ne. hvor handler du slik hen? :) Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Juni 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 $ 19.50 pr. DVD. Kjøpt over nett fra USA. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Fikk Option vol II denne uken jeg også.. ler meg ihjel av kommentatorene.. konge og se på! Snodig teksting none ganger, men det har sin sjarm :D Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Har sett den jeg og. Skjønte ikke helt hvorfor de tekstet "hahaha", men det var tidig uansett. Mye "bra" smeller der gitt, spesielt av Crash King himself. Gleder meg til de 6 andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plexsus Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 70c har du kjøpt dem på ebay ????? Siter æ kommer bussen går om ti minutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Nei, kjøpte det av en nettbutikk i USA. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Nei, kjøpte det av en nettbutikk i USA. Kanskje noen lurer på hvilken nettbutikk? :D Jeg bestilte mine rett fra JDM OPTION, vet de har det på raceonusa.com også... Men, ryddigst hos http://www.JDMOption.com (selv om min pakke tok turen USA-OSLO-USA-Bærum før jeg fikk den) Men sikkert billigere andre steder. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Jeg bestilte fra JDMoption.com jeg også. Tror ikke akkurat de DVDene er spesielt billigere (kanskje eldre utgaver) andre steder enn den ofisielle siden, ligger på rundt $19 de fleste steder. Fikk ikke bestilt via systemet deres, det ville ikke akseptere å sende til Norge, så jeg kontaktet dem på mail. Veldig bra service og oppfølging, sendte pakken direkte til meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 7 stk jdm dvder.. det hørtes ut som en skikkelig videokveld :popcorn Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Jeg bestilte fra JDMoption.com jeg også. Tror ikke akkurat de DVDene er spesielt billigere (kanskje eldre utgaver) andre steder enn den ofisielle siden, ligger på rundt $19 de fleste steder. Nei, noterte meg det jeg også. så da tenkte jeg det var tryggest å bestille derfra Fikk ikke bestilt via systemet deres, det ville ikke akseptere å sende til Norge, så jeg kontaktet dem på mail. Så rart, bestillingen min gikk rett gjennom i systemet deres (grunnen etil at den måte en ekstra tur over sjøen var fordi de hadde misforstått billing adress og leveringsadresse)Veldig bra service og oppfølging, sendte pakken direkte til meg.Helt enig, relativt raske til å svare på mail Forresten, bestilte du sånn abbonements greie siden du gikk med all merchandisen ved siden av? Hva kom tollen på på hele greia forresten? 25% eller mer? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 ekkoj, Bestilte ikke abbonement nei, t-skjorten og nøkkelholderen bestilte jeg sammen med DVDene. Det var kun klistremerkene som kom gratis. Husker jeg riktig kom det på 420 kr, har ikke lappen foran meg her. Hvis verdien er under 1000 kr tror jeg man betaler mindre, men om man er over kan jeg lære til neste gang, og bestille enda mer! birthday Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 ekkoj, Bestilte ikke abbonement nei, t-skjorten og nøkkelholderen bestilte jeg sammen med DVDene. Det var kun klistremerkene som kom gratis. Husker jeg riktig kom det på 420 kr, har ikke lappen foran meg her. Hvis verdien er under 1000 kr tror jeg man betaler mindre, men om man er over kan jeg lære til neste gang, og bestille enda mer! birthday Hvakompåfirehundreogtjuekronersadu? Tollen håper jeg? For om du ikke ga mer enn 420 for alt sammen må du ha gjort en superdeal :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Det var nok kun tollen ja, hehe. Selve pakken kom på rett over høvdingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg