Shalabert Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Endelig har fått jeg skaffa meg golf, og tenkte å gjøre litt mer med den. Er veldig usikker på hva jeg skal ha, så gjerne kom med forslag. Viser først noen bilder av hvordan den er nå (utenom baklyktene som jeg har skiftet til sorte): Jeg hadde tenkt å kjøpe meg angeleyes. Men lurer på om jeg skal ha chrome eller svarte. Hvis jeg kjøper chrome, kan jeg lakkere de svart hvis jeg finner ut at jeg heller vil ha det? Jeg skal ha nye blinklys foran, uten tåkelys, for det hadde jeg tenkt å montere lengre ned i fangeren. Der har jeg sett på disse: Jeg skal også ha nye sideblink, der disse er aktuelle: (firkantet, men fant ikke bilde av de) Så må jeg vel ha nye baklykter, men der er jeg litt usikker på hva som passer best til svart bil. Klarer liksom ikke helt å bestemme meg. Dette er de som er aktuelle. Kom med meninger og forslag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 kul bil ! Golf er tingen vettu! :) Synes de hvite baklysene så best ut. Lexuslys er for civic og japsebiler.. Ellers ville jeg valgt de kromma fk lysene som du la ut bilde av, Hadde selv sånne før, og de er kule og lyser urovekkende bra! lykke til videre med 3'ern :) btw: hvilken webside fant du de hvite baklysene på ? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Jeg syns det er veldig kult med sorte frontlykter på en sort bil =) Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 sorte hovedlys hadde gjort seg! :) chrome hvis du har tenkt til å ha klare side blinkere og røde/klare baklys Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 btw: hvilken webside fant du de hvite baklysene på ? De hvite ligger på http://www.autospar.no... Hvis jeg da kjøper chrome angeleyes, er det da mulig å lakkere de sorte i ettertid?... Atlså bakgrunnen, slik som de svarte er gjort originalt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Ville gått for de sorte frontlyktene og de hvite og røde baklyktene. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Ja, men er det ikke mange som har de røde/chrome baklyktene? Bør jeg skifte ut de svarte frontblinklysene med chrome? Kan jo bare kjøpe det også, og bare skifte tilbake hvis det blir fetest med svart... Men er det mulig å lakkere chrome angeleyes, sort? Litt kjedelig hvis jeg kjøper sort, så finner jeg ut at jeg vil ha chrome. Det blir jo ikke noe problem hvis det funker å lakke de... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Ja, men er det ikke mange som har de røde/chrome baklyktene? Jo, alt for mange :D Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Jo, alt for mange :D Men er det som er de feteste.. :D Do your own thing! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg