nnnneh Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Hehe... skvatt litt for det kom så voldsomt og så plutselig (akkurat som dama sier i senga... lol) Tror det går leeeeeenge mellom hver gang noen snubler over nye r-sport dempere ja. Veeeeldig leeeeenge! Du kan jo prøve å ringe disse: http://www.maxsport.no/ De overhaler i hvert fall LEDA støtdempere. gadda ikke ringe.. er blakk nå anyway.. men sendte dem en mail. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 gadda ikke ringe.. er blakk nå anyway.. men sendte dem en mail. Det funker jo det og ;) Fortell hva de svarer da! *nysgjerrig* Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Det funker jo det og ;) Fortell hva de svarer da! *nysgjerrig* såklart ;) regner med at jeg selger det ene settet om jeg overhaler begge.. regner med at det er noen som vil ha et sett med nye r-sportdempere.. dem som nå står på bilen min er litt slitte, men fortsatt stive som faen! en drøm å kjøre selv om jeg ikke akkurat fikk testa så mye siden bilen er helt uten annen bremse enn håndbrekket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TvåFyraTvå Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Skal du selge, så kjøper jeg demperne jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Har også like til Volvo 140, og på SAM så koster dem 7800 kr tror jeg. Er forresten DeCarbon som lager R-Sport demperne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Har også like til Volvo 140, og på SAM så koster dem 7800 kr tror jeg. Er forresten DeCarbon som lager R-Sport demperne. tror de hadde to produsenter til r-sport dempere. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg