bom- Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Har koblet på GND og B +, men jeg har koblet av den der som gjør at den stenger seg av når spilleren stenger seg av ( kommer ikke på navn). Så har jeg tatt signalkablene i spilleren på rear, og på de rette kanalene på forsterkeren (Ch1 og Ch2, brokoblet sub). Har målt at det er spenning på greiene, og det står den får 16V, sikkert meteret mitt som er litt på tryne.. men den går ialefall spenning inn. Og sikringene har jeg og målt.. de er på stell.... hva kan problemet være ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Du må ha signal inn på "remote"/den som gjør at forsterkeren skrur seg av og på samtidig som spillern. Om du ikke vil koble den til spillern kan du bare dra ei ledning rett fra pluss til den. Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bom- Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Du må ha signal inn på "remote"/den som gjør at forsterkeren skrur seg av og på samtidig som spillern. Om du ikke vil koble den til spillern kan du bare dra ei ledning rett fra pluss til den. Merka det, tok å sjekka noen løse kabler og kobla til den der remote.. og da funka det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg