Machagen Skrevet Juni 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Ser bra ut:) Hehe.. På siste bildet; Kjører du fri eksos?:P I cant se no fucking LYDDEMPER=) Hehe :) , nei gjør nok ikke det, når jeg fikk bilen måtte jeg bytte bakre del, og etter at jeg monterte downforceren måtte jeg kutta av litt av bøyen på den slik at den ikke smeltet plast og lakk :) Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Juni 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Kan jo si at det mangler litt småplukk på bilen, slik som gitter i downforceren, gitter i side hullene på rs fangeren, skal bare inn no lys der først :) .. noen sånne ting liksom. og etter vært kommer det nye hovedlykter og grill nye speil og litt småsnacks Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Høres bra ut detta her..:) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg