Gå til innhold

er på utkikk etter ny spiller til bilen

Ranger emnet

Tufte & toyota

Anbefalte innlegg

det eneste jeg krever er; at det er en alpine, har en grei tidskomp, eq, delefilter innebygd. og ikke dyr. noen som vet om noe pent brukt, til en grei pris. kom gjerne med forslag

97527116

Der skjønner jeg deg godt, ingen hoppende delfiner, ingen 3d display, men sinnsykt bra lyd og kvalitet

Alpine CDA-9853 den er helt rå....BK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du ikke vært helt fast på Lpine så har jeg en Pioneer 9600 liggende som går ganske billig, eneste er at det er USA modell og derfor ikke Norsk radio

Var det hos oss du kjøpte denne? I så fall, send den til oss så bygger jeg den om for deg rimelig. Må sendes til vårt firmakontor i statene og ikke reperatøren, han orker ikke på disse spillerne men det gjør jeg.

Med hilsen megabillig.com

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alpine CDA-9853 den får du for rundt 4-5000,- på tilbud hos CB elektro i Tønsberg, http://www.cbelektro.no da er det selvfølgelig den europeiske utgaven og med norsk garanti og service...knall spiller, bruker den selv, utrolig god lyd og brukervennlighet.Har også Ipod 40gb på den, så da har jeg med meg 7000 sanger hele tiden!BK

Dårlig pris hvis det er tilbud, Rundt 3100 kroner hos oss inkludert fortolling til Norge. Kun frakt tilkommer.

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne spilleren har jeg fått tak i:

http://www.alpine-europe.com/content/english/a583.det.CDA-9847R_CD---MP3---WMA-RECEIVER.htm

MEGET fornøyd med lyden! yodude

Spesialpris for et par uker siden på TV Boden, Svinesund kr. 2700NOK

'98 Vectra STV 1.8i 16v (i bruk)

'92 Vectra 1.8i (motoroverhaling)

'95 Astra 1.8i 16v stv. (til salgs)

'86 Scorpio 2.0iCL (solgt)

'86 Sierra 2.0L stv (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider