Tufte & toyota Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 det eneste jeg krever er; at det er en alpine, har en grei tidskomp, eq, delefilter innebygd. og ikke dyr. noen som vet om noe pent brukt, til en grei pris. kom gjerne med forslag 97527116 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Hadde du ikke vært helt fast på Lpine så har jeg en Pioneer 9600 liggende som går ganske billig, eneste er at det er USA modell og derfor ikke Norsk radio Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basskongen Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 det eneste jeg krever er; at det er en alpine, har en grei tidskomp, eq, delefilter innebygd. og ikke dyr. noen som vet om noe pent brukt, til en grei pris. kom gjerne med forslag 97527116 Der skjønner jeg deg godt, ingen hoppende delfiner, ingen 3d display, men sinnsykt bra lyd og kvalitet Alpine CDA-9853 den er helt rå....BK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 ettersom jeg bor i norge og hører en del på radio,så er det helt uaktuelt, desverre for din del Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Hadde du ikke vært helt fast på Lpine så har jeg en Pioneer 9600 liggende som går ganske billig, eneste er at det er USA modell og derfor ikke Norsk radio Var det hos oss du kjøpte denne? I så fall, send den til oss så bygger jeg den om for deg rimelig. Må sendes til vårt firmakontor i statene og ikke reperatøren, han orker ikke på disse spillerne men det gjør jeg. Med hilsen megabillig.com Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basskongen Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Alpine CDA-9853 den får du for rundt 4-5000,- på tilbud hos CB elektro i Tønsberg, http://www.cbelektro.no da er det selvfølgelig den europeiske utgaven og med norsk garanti og service...knall spiller, bruker den selv, utrolig god lyd og brukervennlighet.Har også Ipod 40gb på den, så da har jeg med meg 7000 sanger hele tiden!BK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Alpine CDA-9853 den får du for rundt 4-5000,- på tilbud hos CB elektro i Tønsberg, http://www.cbelektro.no da er det selvfølgelig den europeiske utgaven og med norsk garanti og service...knall spiller, bruker den selv, utrolig god lyd og brukervennlighet.Har også Ipod 40gb på den, så da har jeg med meg 7000 sanger hele tiden!BK Dårlig pris hvis det er tilbud, Rundt 3100 kroner hos oss inkludert fortolling til Norge. Kun frakt tilkommer. Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaumann Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Denne spilleren har jeg fått tak i: http://www.alpine-europe.com/content/english/a583.det.CDA-9847R_CD---MP3---WMA-RECEIVER.htm MEGET fornøyd med lyden! yodude Spesialpris for et par uker siden på TV Boden, Svinesund kr. 2700NOK Siter '98 Vectra STV 1.8i 16v (i bruk) '92 Vectra 1.8i (motoroverhaling) '95 Astra 1.8i 16v stv. (til salgs) '86 Scorpio 2.0iCL (solgt) '86 Sierra 2.0L stv (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg