Gå til innhold

ENDRET!! Hertz/Helix/Pioneer i Skoda Octavia

Ranger emnet


TLAudio

Anbefalte innlegg

Hmm... må si meg enig med bakken her ja, gi gass Jan Ove, er ikke bare du med uflaks heller.

 

Gleda meg svært til tur gitt men ikke morro når du er 50% permittert også har jeg på et eller annet mystisk vis fått 15.000 for mye i lønn.... så det blir morro og betale inn igjen,/ redusert lønn noen mnd. :deng

 

Så tror om jeg skal på de konkurransene jeg skal på så blir nok det hard budsjett turer gitt. må prøve og fikse på detta til finalen eller så må en ta det igjen utover vintern.

 

Men jeg skal nå på tur for det jeg, samma f.

 

Så lykke til og håper jeg ser bilen og deg på konkurranse snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 319
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker takker..

 

Får litt gnist når det er flere som "pusher" på..

 

Synd det med lønna,Hugo..

Er virkelig kjipe greier for deg det der..

Men du er vel kvalifisert til finale nå,så da kan du jo spare til finalen,eller?

 

Og du Lars, hvert på no konk enda iår, eller bygger du nå for 2006 sesongen?

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.... Prosjekt mitt er vel evigvarende...

 

Jeg har store planer om å stille opp på konkurranssen i Oslo 27 aug. for å få kvalifiseringspoeng. Om det er lyd i bilen eller ikke vet jeg ikke ennå det kommer litt ann på tiden og premenstruelle kvinnfolk.

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er trist å lese en tråd som utvikler seg som dette. Her har vi en person med en enorm entusiasme, som desverre knuses av uforutsette ting. Det er svært synd når slik entusiasme og ikke minst troverdig glede over en hobby forsvinner.

 

Dette må vi gjøre noe med.

 

Vi stiller derfor, om det er ønskelig, med høyttalere uten kostnad for deg, slik at du kan få ferdig bilen.

 

Om en annen importør kunne ta utfordringen og stille med en god 5 kanaler, eller 4 kanaler til Jan Ove, har vi et anlegg klart. Det vil være synd for EMMA og bilstereomiljøet i Norge om slik entusiasme som er vist av Jan Ove på dette forum, skal gå tapt.

 

Desverre må du desverre stille i Pro Jan Ove, men du får hvertfall deltatt.

 

Eller kanskje vi kunne gi produktene til en i familien din, så kunne du fått dem av han/henne (slik at det ikke ble direkte spons av deg he he), og så kunne Ketil sett gjennom fingrene på dette, siden vi her snakker om nødhjelp, ikke spons...............he he

 

Fristende??

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn får jeg ikke svart deg med quote på det du skrev,men..

 

Jeg ble rett og slett målløs når jeg leste ditt innlegg, Mr.SQ!!

 

WOW!!

Hva sier man til dette?!?!

 

JA DETTE ER ABSOLUTT INNTRESSANT!!!!!

 

Kan jeg få litt info av deg på merke og sånt..

Jeg kjenner ikke til disse merkene fra før serru'..

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og dine manerer imponerer... har fulgt med litt og du overasker stadig.

Er på grensen til å bli sjalu på TL her men herregud... jeg skjønner hva han går igjennom (først med gamle bilen min og nå med anlegget) og han fortjener for guds skyld all den "flaksen" han kan få :)

 

jeg håper å stille i konkuranse en gang selv men mangler viktige ting som ett godt batteri og en skikkelig god 12"... selv om det er småting iforhold til alt annet jeg har skrapt isammen av resten av anlegget så er virker det nesten umulig pga at det alltid er noe kødd som suger penger når man endelig har råd!

Har også fått min første monoblokk (siden jeg begynte med anlegg for 9 år siden) :fire: som jeg enda ikke har fått testa (hatt den i noen mndr!)

 

Stå på TL! :win vi heier på deg! :wave :wave :wave :wave

Mr. SQ... du setter en ny standard i denne verdenen.... en unik standard som så ! Gid det var flere som deg :magic

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og dine manerer imponerer... har fulgt med litt og du overasker stadig.

Er på grensen til å bli sjalu på TL her men herregud... jeg skjønner hva han går igjennom (først med gamle bilen min og nå med anlegget) og han fortjener for guds skyld all den "flaksen" han kan få :)

 

jeg håper å stille i konkuranse en gang selv men mangler viktige ting som ett godt batteri og en skikkelig god 12"... selv om det er småting iforhold til alt annet jeg har skrapt isammen av resten av anlegget så er virker det nesten umulig pga at det alltid er noe kødd som suger penger når man endelig har råd!

Har også fått min første monoblokk (siden jeg begynte med anlegg for 9 år siden) :fire: som jeg enda ikke har fått testa (hatt den i noen mndr!)

 

Stå på TL! :win vi heier på deg! :wave :wave :wave :wave

Mr. SQ... du setter en ny standard i denne verdenen.... en unik standard som så ! Gid det var flere som deg :magic

 

Amen! :thumb

Honda Prelude 2.0l 4ws 89'

Audi A6 1,8T 98'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med de positive uttalelsene her, men dette handler først og fremst om å gi en entusiast mulighet til å sluttføre drømmen sin. Så lenge jeg har sett Jan Ove her på forumet, har det i de aller fleste innleggene lyst en entusiasme av innleggene hans. det virker som dette virkelig er noe han brenner for. Etter min mening trenger EMMA de deltakerne dem kan få, og da er det svært lite positivt om en entusiastisk sjel skulle miste muligheten pga uheldige tilfeller.

 

Syntes også det var på tide at det skjedde noe hyggelig og ikke bare nedturer.

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette er en av de gangene jeg må trå til TL Audio.

Har på hylla mi en HELIX H500 Esprit 4x65W + 250W

Om du lover å ikke gi opp og satse videre vil jeg lage en pakke til deg og sende nedover en av disse .

 

HELIX H500 Esprit 4x65W + 250W

15005-H500_Espirit.jpg?PHPSESSID=b424a43cb357270524bbfc53ccb0ed23

 

5 kanals effektforsterker med delefilter.

Høypass filter front/bak 12dB.

Justerbart Lavpass filter 18dB kanal 5.

Trinnløst justerbart fase 0 - 180 grader på kanal 5

RMS Effekt @13,8V 4Ohm: 4 x 60W + 170W (målt til 4x70 + 178W)

RMS Effekt @13,8V 2Ohm: 4x80W + 250W

RMS Effekt @13,8V 2Ohm mono kanal 5: 250W

Stabil 2 Ohm stereo / 2 Ohm mono basskanal..

Signal/støy forhold > 100dB

THD < 0,009 %

TIM : 0,016 %

Dempingsfaktor > 300

Powertilkoblinger: 16mm2 kabel

Høyttalertilkoblinger: 10mm2 kabel

RCA innganger: Front/Rear/Sub

2 x 30A sikring

Mål (H x B x L): 31,5mm x 200mm x 432mm

 

 

Kontakt meg da vel, og til moderatorer dette er ikke et salg så denne trenger dere ikke slette .

 

Mvh

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette er en av de gangene jeg må trå til .

Har på hylla mi en HELIX H500 Esprit 4x65W + 250W

Om du lover å ikke gi opp og satse videre vil jeg lage en pakke til deg og sende nedover en av disse .

 

HELIX H500 Esprit 4x65W + 250W

15005-H500_Espirit.jpg?PHPSESSID=b424a43cb357270524bbfc53ccb0ed23

 

5 kanals effektforsterker med delefilter.

Høypass filter front/bak 12dB.

Justerbart Lavpass filter 18dB kanal 5.

Trinnløst justerbart fase 0 - 180 grader på kanal 5

RMS Effekt @13,8V 4Ohm: 4 x 60W + 170W (målt til 4x70 + 178W)

RMS Effekt @13,8V 2Ohm: 4x80W + 250W

RMS Effekt @13,8V 2Ohm mono kanal 5: 250W

Stabil 2 Ohm stereo / 2 Ohm mono basskanal..

Signal/støy forhold > 100dB

THD < 0,009 %

TIM : 0,016 %

Dempingsfaktor > 300

Powertilkoblinger: 16mm2 kabel

Høyttalertilkoblinger: 10mm2 kabel

RCA innganger: Front/Rear/Sub

2 x 30A sikring

Mål (H x B x L): 31,5mm x 200mm x 432mm

 

 

Kontakt meg da vel, og til moderatorer dette er ikke et salg så denne trenger dere ikke slette .

 

Mvh

 

Dette er glimrende Frank!!

Da får'n en god amp, og noen gode høyttalere.

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår