NorThy Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 en ny mod fra meg..sikkert noen småfeil rundt omkring org: mod: Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 skam fet modd! ;) er det meg, eller svinger felgen bak?? Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 skam fet modd! ;) er det meg, eller svinger felgen bak?? takker.. og ja.. det er litt sving på bakfelgen.. fikk den ikke til å blir bedre. Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Rå mod ja. Du mangler svart mellom bakskjørtet og dekket der. Prøve å finne noen felger som passer? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Det første som slo meg er at bakfelgen er alt for liten, også har den ikke noe skygge. Lag større hjulbue bake, også gjør du den lett større. Da ska du se :) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 får ikke gjort noe mer med modden.. for jeg måtte formatere pc'n :( Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 får ikke gjort noe mer med modden.. for jeg måtte formatere pc'n :( Å så kjipt. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 får ikke gjort noe mer med modden.. for jeg måtte formatere pc'n :( Sånn går det når man bruke dårlige operativsystemer:p X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg