vwgolfgti Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 jeg får en ny mail for vær gang noen skriver noe på vær tråd jeg har postet på. så jeg må slette utrolig mange mail daglig fra bilforumet.net hvordan fjerne dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 jeg får en ny mail for vær gang noen skriver noe på vær tråd jeg har postet på. så jeg må slette utrolig mange mail daglig fra bilforumet.net hvordan fjerne dette? Kontrollpanel -> Endre valgmuligheter -> Standard trådabonnements innstilling -> (velg) Ingen Epostvarsel Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfgti Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 takker.. får håpe det funker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg