tfac Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Det jeg har fått tak i (g60 breddere front+ skjørt) er blirr kjøpt hos huggern for noenfå hundringser så det fins håp tror jeg hehe Ser da ut til å ordne seg det her ;) Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Ser da ut til å ordne seg det her ;) ja faktisk :) graagaasa har :D Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Dette må være årets svar på forumet ;) Hehe.. I det humoristiske hjørnet når det lir utpå.. ;) Ble så glad når jeg fant ut at den j__velen tok feil for det er faen så langt mellom hver gang, det skal han ha! :) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Hva er da forskjellen? De er jo ikke bredere, og den 16V'en har kanalskjørt som på G60? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Hva er da forskjellen? De er jo ikke bredere, og den 16V'en har kanalskjørt som på G60? Dem er bredere ja! Ganske mye og egentlig om man ser dem inntil hverandre ;) hehe Funderte LENGE på det samme selv, siden en kamerat av meg hadde 16v bredere og jeg muligens skulle kjøpe g60! Ble til slutt så jeg kjøpte det og vi så STOOOR forskjell! ;) Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Hva er da forskjellen? De er jo ikke bredere, og den 16V'en har kanalskjørt som på G60? De er bredere... De ser bedre ut... Nesten så de er litt svartere og når du ser etter... :) Skjørtene er like, ja. Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Fant fram bredderene i dag, tørket litt støv og ellers bra! Litt steinsprut, men dette er jo ikkje til å unngå når man kjører uten skvettlapper. Tenkte jeg skulle legge ut bilde, men kameraet gikk tom for strøm i det jeg skulle legge inn bilde på maskin. Legger ut et bilde av dem i morgen etter jobb! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Fant fram bredderene i dag, tørket litt støv og ellers bra! Litt steinsprut, men dette er jo ikkje til å unngå når man kjører uten skvettlapper. Tenkte jeg skulle legge ut bilde, men kameraet gikk tom for strøm i det jeg skulle legge inn bilde på maskin. Legger ut et bilde av dem i morgen etter jobb! oki :) blir det veldig rart med g60 breddere på golfen min ? med tanke på at jeg ikke har mere enn 7x15" liksom ..... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 oki :)blir det veldig rart med g60 breddere på golfen min ? med tanke på at jeg ikke har mere enn 7x15" liksom ..... Nei, tror ikkje det, ta en titt på prosjekt-tråden min og finn bildet av den lilla golfen som er midt i tråden en plass! Det er mazda-innpress på de felgene, ser ikkje så galt ut om du senker skikkelig. Og så har du mulighet for større felger senere! Her er bredderene: [/img] Hmmm, gjør det enklere for deg: [/img] [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 grisebra :D jeg har vell penger uti neste uke.. gleder meg :D:D:D Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Hehe - genialt svar oppi der Erlend. Forøvrig har jeg sett folk montere 16v utbyggere fremme istendenfor g60 for å slippe "vinge effekten" var i tvil selv nå når jeg kjøpte nye til min ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg