Dennis* Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Hei allesammen.. Skal skifte toppakning på kameraten min sin fiat tipo 1989 mod. Noen som vet om det ligger verkstedsmanualer til disse bilene på nettet?? Noen som har eventuelle linker til slikt.. (regner med at dette ikke er så strengt som f.eks Audi sine databaser) Dette er en 1989mod. 1.4L Fiat Tipo. har søkt litt på nettet men det er litt vanskelig å finne. Er det noen som har slik informasjon på datan eller vet hvor jeg kan finne dette hadde jeg vært takknemlig for linker.. :) Mvh Dennis. Siter Audi Coupè Quattro 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 hehe, fiat ja.. løsne litt på toppboltene og dytt den nye pakkningen oppå den gammle.. Husk å stramme godt til. Bruk en langarm Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis* Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 hehe, litt seriøst da :) Ingen? Siter Audi Coupè Quattro 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integtalejenta Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Gå inn på abarthfan.no og hør med de... der er det bare fiat :) (tror det var .no) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg