Kenth Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Når jeg skrur på blinklyset til høyre går sikringen... Prøvd flere ganger, men sikringen flyr med engang! Pga regn har jeg ikke rukket å feilsøkt noe enda.. Hvor skal jeg begynne?? Kan det evt være ei pære? en kortsluttning er det vaffal ett sted.... (?) Takke for gode tips :) Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaumann Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Når jeg skrur på blinklyset til høyre går sikringen... Prøvd flere ganger, men sikringen flyr med engang! Pga regn har jeg ikke rukket å feilsøkt noe enda.. Hvor skal jeg begynne?? Kan det evt være ei pære? en kortsluttning er det vaffal ett sted.... (?) Takke for gode tips :) Man skal begynne å feilsøke fra der du vet det er feil, d.v.s. der hvor spenning til høyre blinklys kommer fra (bryter eller rele). Siden det bare er h. side som fører til kortslutning, er sannsynligheten stor for at det er bryteren. Du kan også sjekke om det ligger en kortslutning i varsellyskretsen også. Siter '98 Vectra STV 1.8i 16v (i bruk) '92 Vectra 1.8i (motoroverhaling) '95 Astra 1.8i 16v stv. (til salgs) '86 Scorpio 2.0iCL (solgt) '86 Sierra 2.0L stv (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 helt sikkert kortslutning, sjekk tilhengerfeste-pluggen og hvis du ha Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Dårlig med campingvogn kule på riskokeren min gitt. Men hvordan finner jeg ut om det er bryteren da? Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg