BoomBoxx Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Hei! Ble litt inspirert av folk her, og tenkte å legge ut bilder av stereoen jeg bygde i vår. Dette kan jo også evt. fungere som god reklame, siden bilen er til salgs :) Målet med installasjonen var en clean look, uten å signalisere til hele verden at det er masse stereo å stjele - men likevel spille fletta av de fleste (og da mener jeg ikke med 145dB harry-dunk) :P For øvrig har jeg ikke noe imot harry-dunk. En av grunnene til at jeg bytter bil er jo for å få plass til nettopp masse bass :) Nåvel. Tilbake til det ferdige prosjektet: Eh. Hvordan i all verden legger man inn bilder?! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 bruk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zn00z Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 og siden er f.eks http://photobucket.com/ som du kan oprette en konto og legge ut bildene dine ;) Siter Liten MX-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg