Oroxx Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Hei Lurte på om noen kunne forklare meg hvordan jeg fjerner setene foran. Oppdaget igår at det lukter mugg av gulvtekstilen på passasjer sia sick takk på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 det er en skrue på den skinna som du tar sete frem og tilbake med, og et plastik deksjel som er festa med en stjerne-skrue på siden. skru av de to og løft sete opp i front, og dra det ut av spora sine. (dvs-bakover) vips sombrero Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oroxx Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 ok... Takk :) Skal prøve etterpå. Kommr løpene tilbake hvis jeg ikke får det til :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 ok sidden dette er en trå om seter tilater jeg meg følgende ? mine fremseter er løse ? finnes der en stramme meknaisme ? Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 hvis setene dine er løse (sannsynligvis i bakkant).. så mangler du noen hvite "guider" som sitter på bakbeina til setene stikk innom en hugger og skaff disse. tipper du vil få de gratis.. bare 2stk hvite klips pr sete... Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 hvis setene dine er løse (sannsynligvis i bakkant).. så mangler du noen hvite "guider" som sitter på bakbeina til setene stikk innom en hugger og skaff disse. tipper du vil få de gratis.. bare 2stk hvite klips pr sete... må bare skyte inn at det sitter en "guide" framme óg. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 må bare skyte inn at det sitter en "guide" framme óg. hmm.. du tenker på den som går igjennom låsen? på den der den eneste skruen som holder dette fast sitter? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 hmm.. du tenker på den som går igjennom låsen? på den der den eneste skruen som holder dette fast sitter? Det sitter en gummi klosse på stol-feste framme, den gjør at det ikke blir slakk opp/ned mellom bilen og stolen. Den pleier å løsne når en demonteret. du merker veldig godt om den mangler. viss du lener deg bak i seteryggen og trykker bakover så kjenner du at den vipper fram å tilbake. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 hvis setene dine er løse (sannsynligvis i bakkant).. så mangler du noen hvite "guider" som sitter på bakbeina til setene stikk innom en hugger og skaff disse. tipper du vil få de gratis.. bare 2stk hvite klips pr sete... Disse koster tredve kroner eller noe sånt hos VAG. ikke vits å lete opp noen slitte hos huggern da. Var som natt & dag når jeg byttet mine, rengjorde sporene i gulvet grundig, og hadde på littegranne grease. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg