Hassa Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 så en Nissan Skyline med røde prøve skilter på Grålum i sarpsborg istad :naaaws Var litt langt unna meg og den dro fort forbi så jeg så ikke hvem modell det var, men den var mørke blå(helt lik den som var i autofil, Gtr-33) den gikk bra! noen som vet noe om den? er ikke så mange skyliner i særp, er eller var 2-3 stk. :) Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Da kan d nok være den som var på Autofil, har sett den en del ganger jeg også i Orkdal da den var på Bjørnstad Bil. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Den blå som var på Autofil har nå fått hvite skilter Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Japanimport, eller Japanauto. Husker ikke helt hva de heter. ;P De holder vel til nedi der? Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Japan auto=Fredrikstad Japanimport=oslo Korrekt meg hvis jeg tar feil Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corradopower Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Den som var med i Autofil har stått i Osloveien i Trondheim de siste ukene ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richplace Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Da kan d nok være den som var på Autofil, har sett den en del ganger jeg også i Orkdal da den var på Bjørnstad Bil. Det er vel en på bjørnstad bil som har den å, eller? Siter På utkikk etter Golf 4 tdi, Bora eller A3 til maks 140 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Det er vel en på bjørnstad bil som har den å, eller? Tror ikke han har den nå lenger, har ikke sett den på veldig lenge. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltgti Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 den til bjørnstad bil står i osloveien i trondheim ,hos et firma som utstilings bil, er ikke sikker hvilked firma , den har også stått ei stund på bilmaxs ved shell city syd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 så en Nissan Skyline med røde prøve skilter på Grålum i sarpsborg istad :naaaws Var litt langt unna meg og den dro fort forbi så jeg så ikke hvem modell det var, men den var mørke blå(helt lik den som var i autofil, Gtr-33) den gikk bra! noen som vet noe om den? er ikke så mange skyliner i særp, er eller var 2-3 stk. :) Mener den mørke blå var GTR-32, kjørte ned gata mi for ett par dager siden.. Det er ikke Bjørnstad bil sin, har sett den i Sarp for litt siden også.. Og om fredagskveld møtte jeg 3 skyliner forbi Esso Grålum. Hvit(den Japan-auto har\hadde), mørkeblå og den siste husker jeg ikke fargen på.. Var fett når de kjørte mini kollonne, hehe Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Mener den mørke blå var GTR-32, kjørte ned gata mi for ett par dager siden.. Det er ikke Bjørnstad bil sin, har sett den i Sarp for litt siden også.. Og om fredagskveld møtte jeg 3 skyliner forbi Esso Grålum. Hvit(den Japan-auto har\hadde), mørkeblå og den siste husker jeg ikke fargen på.. Var fett når de kjørte mini kollonne, hehe Var der jeg så den og :rolleyes: skal ned på japan auto imorra, skal høre med han da notin Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minor Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 den til bjørnstad bil står i osloveien i trondheim ,hos et firma som utstilings bil, er ikke sikker hvilked firma , den har også stått ei stund på bilmaxs ved shell city syd ved kaliber gym? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg