Zetec Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 litt off topic men... har dere noen nettsider som selger styling til mondeo'n? Er mange plasser det, er vel egentlig bare å søke her på mondeoforumet på styling. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ja9^ Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 jeg har en HELT ny original front fanger, lakkert rød som jeg kvitter meg med når jeg kjøper kit, vist noen er int så er det bare å gi beskjed. Den er 100% strøken Siter Mondeo mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DWGE Skrevet Juni 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 jeg har en HELT ny original front fanger, lakkert rød som jeg kvitter meg med når jeg kjøper kit, vist noen er int så er det bare å gi beskjed. Den er 100% strøken interesert jeg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DWGE Skrevet Juni 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Det er greit d. Hvor holder du til? holder til i Ås.. bor du lang unna eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azz-Kill Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 holder til i Ås.. bor du lang unna eller? Ja ganske:D hehe. Haugesund. Siter Mondeo 2GLX stv 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg