DWGE Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 jeg har en for mondeo 1.8 GlxTD som jeg ikke får åpnet bakluken på.. tror vaieren er røket, men hvor ligger kanalen til denne? og hvordan få opp døra så lenge? skal EU godkjenne bilen snart så dette må vel fikses... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 jeg har en for mondeo 1.8 GlxTD som jeg ikke får åpnet bakluken på.. tror vaieren er røket, men hvor ligger kanalen til denne? og hvordan få opp døra så lenge? skal EU godkjenne bilen snart så dette må vel fikses... Skal jo være mulig å åpne denne med nøkkel fra utsiden. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DWGE Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 problemet er at låsen der er røket..:( noe forslag til hvordan denne døren kan åpnes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 jeg har en for mondeo 1.8 GlxTD som jeg ikke får åpnet bakluken på.. tror vaieren er røket, men hvor ligger kanalen til denne? og hvordan få opp døra så lenge? skal EU godkjenne bilen snart så dette må vel fikses... er ikke sikkert vaieren har røket, er en sånn fin liten rød bryter i bagasjen, som "deaktiverer" bagasjeåpneren (den inne i bilen) Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 er ikke sikkert vaieren har røket, er en sånn fin liten rød bryter i bagasjen, som "deaktiverer" bagasjeåpneren (den inne i bilen) Er det st.vogn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DWGE Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Er det st.vogn? ja det er en stasjonsvogn.. neon ide om hvordan jeg kan få opp luka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DWGE Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 er ikke sikkert vaieren har røket, er en sånn fin liten rød bryter i bagasjen, som "deaktiverer" bagasjeåpneren (den inne i bilen) hva må jeg gjøre for å få åpna luka da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg