Gå til innhold

Proiritering fra administratorer

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

For å provosere litt så sitter jeg med et inntrykk av at administratorene her synes det er mye viktigere å slette sponsor navn eller annen info i signatur enn å ta fatt i alle drittkasting eller andre sjikane/mobbe inlegg og slette disse. Registrer i alle fall at slike ting tar det mye lenger tid å rydde opp i en en sponsorlink...

 

Jeg tror ikke Bilforumet går glipp av mye inntekter ved at noen har navnet på sin sponsor i signaturen. Er kommersialiseringen eller ønsket om å lage butikk i ferd med å ta overhånd? :)

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å provosere litt så sitter jeg med et inntrykk av at administratorene her synes det er mye viktigere å slette sponsor navn eller annen info i signatur enn å ta fatt i alle drittkasting eller andre sjikane/mobbe inlegg og slette disse. Registrer i alle fall at slike ting tar det mye lenger tid å rydde opp i en en sponsorlink...

 

Jeg tror ikke Bilforumet går glipp av mye inntekter ved at noen har navnet på sin sponsor i signaturen. Er kommersialiseringen eller ønsket om å lage butikk i ferd med å ta overhånd? :)

 

 

bings gang har gitt denne posten terningkast seks

 

 

Helt enig i det du skriver her!

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å provosere litt så sitter jeg med et inntrykk av at administratorene her synes det er mye viktigere å slette sponsor navn eller annen info i signatur enn å ta fatt i alle drittkasting eller andre sjikane/mobbe inlegg og slette disse. Registrer i alle fall at slike ting tar det mye lenger tid å rydde opp i en en sponsorlink...

 

Jeg tror ikke Bilforumet går glipp av mye inntekter ved at noen har navnet på sin sponsor i signaturen. Er kommersialiseringen eller ønsket om å lage butikk i ferd med å ta overhånd? :)

 

Har du prøvd å trykke å på den røde trekanten øverst til høyre for hvert eneste innlegg for å rapportere innlegget til administratorene? Du må ikke tro at de sitter å leser igjennom hvert eneste innlegg som blir lagt inn på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rapportert noen ja, kan det være prob i forbindelse med Mozilla som jeg bruker?

 

Uansett så forstår jeg ikke helt problemet med at noen referer til sine sponsorer i signatur. Kan det neste bli at man ikke kan linke til bilder av sin bil som har sponsorlogo på slik som mange har selv om de ikke er sponset?? :rolleyes:

 

Må kverulere litt :)

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å provosere litt så sitter jeg med et inntrykk av at administratorene her synes det er mye viktigere å slette sponsor navn eller annen info i signatur enn å ta fatt i alle drittkasting eller andre sjikane/mobbe inlegg og slette disse. Registrer i alle fall at slike ting tar det mye lenger tid å rydde opp i en en sponsorlink...

 

Jeg tror ikke Bilforumet går glipp av mye inntekter ved at noen har navnet på sin sponsor i signaturen. Er kommersialiseringen eller ønsket om å lage butikk i ferd med å ta overhånd? :)

 

hva vi får gjort er litt opp til akkurat hver enkelt på forumet.

vi har ingen mulighet til å se ingennom alle trådene og i hvertfall ikke alle postene dag for dag.

ca alle moderatorne her har en vanlig jobb, kjæreste og fritid som de må få lov til å dyrke dag for dag.

ingen av dem tjener penger på å sitte her heller.

så det blir begrenset for hva man får gjort fra dag til dag.

i den siste tiden har det vært så og si ingen rapporter på mobbing.

så dere har dere selv og takke.

greit å komme med litt fakta før man fyrer av slike ''anklager'' heyyou

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så dere har dere selv og takke.

greit å komme med litt fakta før man fyrer av slike ''anklager'' heyyou

 

Vel jeg spurte om min bruk av Mozilla kunne være en årsak til at trekantvarsler ikke gir noe respons.

 

Glemte vel å si at hårsårheten virker ganske stor også blant enkelte i "ledelsen"

Har man Ris/Ros side så bør det vel tåles Ris/Ros. :rolleyes:

 

Ris har jeg kommet med så for å balansere gir jeg ros og sier at sidene er stort sett bra og det mener jeg men jeg forstår ikke helt årsaken til disse svært strikte reglene for signaturer men så er jeg bare en enkel sjel...

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere skulle bare vist hvor vanskelig det og være moderator(er det på et annet forum), er ikke alltid like lett og skille mellom spøk og alvor og hvor langt man skal være villig til og tøye seg........

Omega A 90

Ascona B 78 - prosjekt

Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg spurte om min bruk av Mozilla kunne være en årsak til at trekantvarsler ikke gir noe respons.

 

Glemte vel å si at hårsårheten virker ganske stor også blant enkelte i "ledelsen"

Har man Ris/Ros side så bør det vel tåles Ris/Ros. :rolleyes:

 

Ris har jeg kommet med så for å balansere gir jeg ros og sier at sidene er stort sett bra og det mener jeg men jeg forstår ikke helt årsaken til disse svært strikte reglene for signaturer men så er jeg bare en enkel sjel...

 

Report-knappen funker i Mozilla Firefox 1.0.4 her. Bare husk at det ikke holder å bare trykke på knappen, du må også skrive inn grunn og trykke send :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere skulle bare vist hvor vanskelig det og være moderator(er det på et annet forum), er ikke alltid like lett og skille mellom spøk og alvor og hvor langt man skal være villig til og tøye seg........

 

Et godt poeng du har der.

 

Jeg mener at dersom det man driver med blir "for mye,eller for krevende" så bør man seriøst vurdere å slutte med det eller delegere jobben til flere. Dette gjelder enten det gjelder jobb eller hobby. (bare for å presisere så er dette ikke rettet mot noen spesielt på bilforumet eller andre steder). Så jeg har derfor vondt for å godta unnskyldninger på grunnlag av mye å gjøre som standardunnskyldning feks.

 

Dersom noen av admin her gir en forklaring på hvorfor jeg ikke kan feks nevne min sponsor (som jeg desverre ikke har)i underskriften min så ville jeg kanskje forstå grunnen til det. Skulle det stå i noen tråder her så har jeg ikke fått det med deg desverre.

 

Forumet heter jo Ros/ris også og ikke bare ros.....

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et godt poeng du har der.

 

Jeg mener at dersom det man driver med blir "for mye,eller for krevende" så bør man seriøst vurdere å slutte med det eller delegere jobben til flere. Dette gjelder enten det gjelder jobb eller hobby. (bare for å presisere så er dette ikke rettet mot noen spesielt på bilforumet eller andre steder). Så jeg har derfor vondt for å godta unnskyldninger på grunnlag av mye å gjøre som standardunnskyldning feks.

 

Dersom noen av admin her gir en forklaring på hvorfor jeg ikke kan feks nevne min sponsor (som jeg desverre ikke har)i underskriften min så ville jeg kanskje forstå grunnen til det. Skulle det stå i noen tråder her så har jeg ikke fått det med deg desverre.

 

Forumet heter jo Ros/ris også og ikke bare ros.....

 

så vidt jeg kan se, så lagde du denne tråden for å provosere, nå vet jeg ikke hvem som er mest provosert.

du har fått svar på det du lurte på.

 

svar på generelle spørsmål bør tas via PM og ikke via en tråd hvor spørsmålet koker bort i dårlige innlegg og prat om annet en topic.

tips til alle fra admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke provosert og håper da ikke du er det heller. Man kan vel ha avvikende meninger uten at man trenger bli så provosert.

Jeg synes de som har dratt i gang bilforumet skal ha all respekt. En kjempejobb som fortjener ros osv.

 

Jeg kan forstå at man ikke ønsker reklame for konkurrerende sider.

 

Jeg kan forstå at man ønsker litt struktur på størrelsen på skrift og antall linjer i signatur osv.

 

Jeg har fått svar på noen av mine spørsmål men jeg har IKKE fått svar på hvorfor jeg ikke kan feks nevne min sponsor (sponsor søkes :)) (som selvfølgelig ikke skal være en konkurrent av Bilforumet el i underskriften min ) . Dere har vel hatt en mening med dette forbudet? Forklar gjerne sakte med enkle ord slik at jeg forstår det :)

 

Skulle det stå i noen tråder her så har jeg ikke fått det med deg desverre og jeg tar gjerne imot tips til hvor begrunnelsen står dersom dette har vært framme før.

 

Hvis man ikke kan eller vil forklare dette så sier jo det også mye.... Uansett svar gidder jeg ikke leke mer nå :)

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man har en sponsor(ett firma) i signaturen, eller om man reklamerer for den i en tråd, eller whatsoever, så blir det uretferdig for de som faktisk betaler for å reklamere på bilforumet.net(slik jeg har forstått det)!

 

Blir som å sende inn ett leserinlegg fult av reklame til en avis, tror du de trykker det? (Når andre betaler for reklameplass i avisa)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at noe har blitt bedre her inne, men noe har også blitt værre.

For å ta det beste først, det er ikke så mye drittslenging her inne lenger har jeg sett, noe er det men ikke så ille som det var.

 

Og til det værre og det har blitt værre.

Moderatorene er litt overivrig på å slette hele tråder.

Det er bedre at moderatorene heller sensurerer den første tråden med en begrunnelse og sletter de bak.

På den måten så vil det bli mere forstått blandt medlemmene (men litt mere for hver moderator å trykke på).

For det å slette en tråd som kansje 8 - 14 personer har svart på blir for dumt uten en begrunnelse.

 

Jeg har stor forståelse når Håkon A sier: hva vi får gjort er litt opp til akkurat hver enkelt på forumet.

vi har ingen mulighet til å se ingennom alle trådene og i hvertfall ikke alle postene dag for dag.

ca alle moderatorne her har en vanlig jobb, kjæreste og fritid som de må få lov til å dyrke dag for dag.

ingen av dem tjener penger på å sitte her heller.

så det blir begrenset for hva man får gjort fra dag til dag.

 

Jeg er selv super-moderator på et forum samt har litt styring på 2 andre, så jeg vet hvordan ting er + at jeg er kanal operatør på div kanaler på irc.

 

Så slik jeg ser det så er innstillingene til moderatorene litt feil når det gjelder sletting.

For det er dere som sletter en hel tråd som skjønner grunnen hvorfor, men det gjør ikke medlemmene og da blir det flere sure her inne.

Det er for dem dere har tatt på dere den jobben.

Når dere sletter noe (som flere har svart på og enda flere har lest) så må dere gjøre som jeg skrev lenger oppe her.

Det er først da medlemmene vil kunne skjønne hvorfor ting har blitt slettet.

 

Edit: Det og nevne sponsor i signatur er som å ha reklame på forumet, så den skjønner jeg.

Men det har en admin fulle rettigheter til og forandre og sende melding til den personen det gjelder.

02 Caravelle tdi

84 Golf GTI (i deler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper rett in i samtalen her jeg....:)

 

 

Visst moderatorene sletter/redigerer noe syntes jeg vi bare bør akseptere det, men en grunn hadde vært kjekt.

 

Jeg gidder ikke skrive et lang inlegg om dette, så derfor: Liker du/dere ikke forumet og åssen det blr drevet, finn deg et annet ;)

 

Jeg har vært her en stund nå, får alltid hjelp og svar, og har tilogmed fått flere venner her inne, så hvorfor klage, det skjønner jeg ikke...

 

Mvh Magnus Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis det ble opplyst grunnen til at hver enkelt tråd ble slettet, hadde det vært feil og sikkert... For da hadde folk klaget på grunnen.. :rolleyes:

 

Til trådstarter: hvis du absolutt må opplyse om dine sponsorer, kan du legge ut denne infoen på en hjemmeside etc og linke til den i sign. Fullt lovlig :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår