JuB Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 spurta på litt reimspray, og så vart plutselig litt smålig kakling borte pluss at det kom fram en diskre turbokvine lyd :DSå nå skal jeg ut å sjekke om det er no forskjell på draget ja :D wish me luck ! Keep us updated :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raver^ Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 SNS har chip for 3 bar FPR og 68 hjul, ikke noe problem det Såpevann på utblåset er fint ikke sant ;) Ok, bare alle jeg har snakket med anbefaler bytte av FPR, men hvis det funker så funker det :naaaws :) Såpevann på utblåset er genialt:)... Siter BMW 325i Coupè -92 : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=108249 VW Corrado -89 : http://www.sstuning.no/aadals%20corrado.htm Opel Vectra -92 : http://home.online.no/~odskjegg/galleri/biler/Christian/chr.htm http://www.evjegatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Keep us updated :) ikke store forandringene som skjedde faktsik, ladetrykket synker ikke ved gasspådrag, men ligger fremdeles på 0,6. Burde vel sjekke ett lekk ell no da? kanskje sjekke utblåset for lekk? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Hva viser kjørekomputeren på tomgang da? Skal vel være max 104, ettersom jeg husker, ikke hoppere mere enn 3-5 opp/ned :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 sjekka ladetrykk på computern i stad. Sto på rundt 90 på tomgang, og 230 ved den røde streken i 3.gir. Noen som kan si noe om dette ? er det bra tall i forhold til de modifikasjonene jeg har på bilen (chip, 68mm ladehjul osv)?? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 USA EURO Hg(#'s of boost/vacuum) Comments 15 200 -23.7 55 400 -17.8 90 600 -11.9 127 800 -5.9 148 1000 0 (Atmosphere- ala no boost, charger is bypassed) 172 1200 2.9 psi (Your charger is dead or big boost leak) 192 1400 5.8 psi (Your charger is about dead or big boost leak) 211 1600 8.7 psi (Your charger needs new apex strips or big boost leak) 228 1800 11.6 psi (Great for stock pulley, Probably needs new apex strips if 68mm pulley) 242 2000 14.5 psi (Great for 68mm pulley on stock charger) 255 2200 17.4 psi (Great for 68mm pulley on heavily ported charger, hold on to your ass fast!!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 tror jeg ska sjekke etter lekk ved intercooler jeg, for hører litt suselyd derfra når jeg gasser på, koster det mye for nye apex strips hva nå enn det er eller ? hehe Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Har ikke peiling på APX strips, sende en pm til golfg60syncro :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 apx strips er en del av tingene som blir skiftet ved en overhaling av g-lader ... la noen som har peiling overhale laderen din om du ikke får trykk eller det er lenge siden sist ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 apx strips er en del av tingene som blir skiftet ved en overhaling av g-lader ... la noen som har peiling overhale laderen din om du ikke får trykk eller det er lenge siden sist ... Nå har jeg hatt litt lekk problemer på røret fra g-lader til IC, så jeg tror jeg sjekker litt på rørene ned dit først. Hadde nok uansett ikke skadet å skiftet rør fra IC til innsug. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Nå har jeg hatt litt lekk problemer på røret fra g-lader til IC, så jeg tror jeg sjekker litt på rørene ned dit først. Hadde nok uansett ikke skadet å skiftet rør fra IC til innsug. Hvis du mener den svarte boksen som sitter på g-laderen før gummislangen til intercooler røret er det vanlig at disse lekker ja. Det du bør gjøre da er å sette på RS-utblås Begynner tetningslistene å bli slitne, er det like greit å overhale hele laderen. Kjører du lenge med slitne tettningslister begynner du å slite ned scrollen, og hele laderen blir best egnet som bokstøtte Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.