Odd-Helge Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Nei tror det skulle funke bra jeg. elementene er lette å drive så det kan nok gå bra:) Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 jepp. er jo verdt å prøve, men surt om det går til helvete. :) med det samme hvordan er kvaliteten på coax elementene ? like bra som resten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Coaxene og komponent systemene har jeg ikke fått testet ennå så der vill jeg ikke gi noen komentar(vil ikke anbefalle noe jeg ikke vet funker) Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Vil en Dark blue 4, og en deep blue 12 spille bra sammen? Noen som har prøvd? Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 som Odd-Helge skrev tidligere i denne treaden så tror jeg ikke det skal være noe problem :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Vurderer selv og kjøpe den dynabel forsterkeren, ser veldig solid og vellbygd ut, men har desverre ikke hørt noe om den ennå, men med den og focal polyglass 165v2 så tror jeg det funker bra, eller noen som har noen andre forslag? De sony høytalerene spiller faktisk ganske greit forresten :) Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg