FrOzT Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 har sånn smått tenkt på å mekke litt på min bil, mest i utseende først, men så ville jeg høre om folk her inne har noen tips/forslag/råd til hva som kan gjøres.. skal se om det ikke kommer bilde av bilen iløpet av helga... og om noen har erfaring med omega styling, så mottas råd og tips med største takk :) Siter Tja.... noen som kunne tenke seg å gi meg noen tips på hva man kan gjøre for at den skal se bedre ut?;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 lumma pleier vel å være en vinner :) Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Omega er kult! Her er det mange som har peil! http://www.opelmotorsport.com Forum: http://www.opelmotorsport.com/forum2/index.php Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Felger og senking er vel en begynnelse.. Bilde av min bil 19" med 40mm senking.. Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrOzT Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 cute ;)...men med skjørtepakken jeg skal ha på, så finner jeg ille vits i å senke den noe, for den er allerede lav under....spesielt på vinterføre er det et herk:P heh... var og sjekka litt om min bil, og fant ut at den var senket av den forige eieren.. kjøpte den brukt så.... da slipper jeg det :D Siter Tja.... noen som kunne tenke seg å gi meg noen tips på hva man kan gjøre for at den skal se bedre ut?;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 KadettC16v, Er det 2.5 V6? Men det var fin grill på den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrOzT Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 da har jeg ordnet meg lakking til 7000,- for hele bilen, da er det bare å vente på at man skal få spart opp nokk "spenn"(:P) til det..hehe.. er så surt å jobbe gjennom aetat med 250,- dagen..heh... men får forhåpentlig fortsette her etter at kontrakten er gått ut, og da blir det 120-130kr timen:D Siter Tja.... noen som kunne tenke seg å gi meg noen tips på hva man kan gjøre for at den skal se bedre ut?;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 KadettC16v, Er det 2.5 V6? Men det var fin grill på den! Jepp det er V6'eren... Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 325i Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Er det bare synsbedrag eller er det syyk camber på bakhjula? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Det er ikke synsbedrag :P Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 325i Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Det er ikke synsbedrag :P Det må jo slite NOK dekk da :scared Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Jepp det er V6'eren... Synes det står TDi i Topicen din jeg, og det er vel rekke6 ? pen bil forresten, hadde en `95 2.5V6 for noen år siden jeg også: http://home.broadpark.no/~mgun/omegan.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 syyk camber!! akkurat som calibra!nej og nej ;) hehehe....håper du jobber hos dekkforhandler :scared Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrOzT Skrevet Juli 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 jess...liten aktivitet her på en stund...men nå skal jeg se om man ikke klarer å fikse litt på det ;)... har ordna meg fotograf(hehe)...så nå kommer det vel noen bilder...har fått grafikk på pansrett, og sota vinduene bake..alt er gjort selv, så resultatet deretter.. Siter Tja.... noen som kunne tenke seg å gi meg noen tips på hva man kan gjøre for at den skal se bedre ut?;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 ( hær e bildan du ville ha for ei stund sia frozt. ;) ) Slik så den iallefall ut i sommer. Men den står vist i garasjen nå med noe feil på. Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg