valdemar Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Hei ja topicen sier det meste. Fint om noen som har peil skriver litt om hvor mye mer senk du får og hvor du får kjøpt billigst og hva somer bra osv... Siter Dont take life too seriuosly, you never get out alive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 http://www.autospar.no selger senkeskåler og de senker 15mm. De skal jeg benytte meg av når justerbare senkesettet er på plass på bilen min:D Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valdemar Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Oki, så de hadde to typer. Hvilke anbefaler dere? Siter Dont take life too seriuosly, you never get out alive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Alt etter hvordan du skal kjøre med bilen. Skal du kjøre hardt velger du de dyreste, for de har forsterket gummilager. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Har hørt at justerbart senkesett og senkeskåler ikke funker sammen pga. størrelsen på fjærene ellerno. (?) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Har hørt at justerbart senkesett og senkeskåler ikke funker sammen pga. størrelsen på fjærene ellerno. (?) Stemmer ! Har K&W vers 2 på min.... Alle justerbare jeg har sett har mye mindre fjærer i diameter... derfor passer ikke senke skåler. ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Sorry, det viste jeg ikke. Søren også da..Jeg som vil ha 100mm senk fram, og 85mm bak:D Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Oppgitt senking på det settet du har sett på er sikkert det som er godkjent ???? Kan godt hende det kan senke mye mer en det som er oppgitt ... Ivertfall er mitt mulig å justere 10 cm mer ned fremme og bak og da har jeg allerede mellom 8 og 6 cm senk fra før ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 18 cm senk blir bra. :p Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 18 cm senk blir bra. :p Din hadde hatt godt av det den ;) hehehe Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Ikke noe problem å skru min ned så den står fast på bakken .... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Din hadde hatt godt av det den ;) hehehe Sikker? :P Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valdemar Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Men på vanlig senkesett skulle de billigste være helt ok? Men du kan ikke justere hvor mye du senker med senkeskåler? HVor sitter disse på demperen? Siter Dont take life too seriuosly, you never get out alive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Senkeskålene monteres vel på toppen av demperen, og klemmer fjøra enda mer ned, slik at bilen ligger \ blir lavere. Sier seg selv, gjør det ikke? :) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg