Evolve Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Siden jeg ikke fikk lagt ut noen tråd på kjøp og salg, så legger jeg ut den her! Lurte på om noen hadde en Kenwood KDC M7024 å selge? Eller om noen vet om noen som selger disse modellene enda, Kenwood har jo kommet med nye så.. Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excursion Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Har ikke den men har en Kennwood KDC 4070R da som du kan få for en billig penge da........ Siter 01 BMW 320 DAT. x 09 Ford Ranger XLT x 02 Volvo S60 x 93 MB 200E x 87 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Siden jeg ikke fikk lagt ut noen tråd på kjøp og salg, så legger jeg ut den her! Lurte på om noen hadde en Kenwood KDC M7024 å selge? Eller om noen vet om noen som selger disse modellene enda, Kenwood har jo kommet med nye så.. Hvorfor ønsker du deg problemer? Har hatt Kenwood KDC m-7024 selv. 4!! service'r på under et år!! Frontpanelet er kanskje kult,men det ryker fortere en ....... Ring Dalen's Elektronikk service og spør hvor mange de har hatt inne til service av D-MASK modellene... (Det er de som tar garanti saker) Svaret kommer til å sjokkere deg! Nei,bruk pengene på noe annet!! Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 har hørt litt rundt om og funnet ut det samme. så valget falt da på en KDC W 7031! Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Smart move... (men, det er fortsatt Kenwood!) Tror kanskje jeg kan hjelpe deg med den alu IC'n til bilen din også... Skal sende deg PM etter jobben imorra... Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg