Gå til innhold

legg ut bilder av lakkert interiør/dashboard

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

hei visste egentlig ik hvor jeg skulle poste denne. men som topicen sier kan dere legge ut bilder av lakkert interiør/dashboard. har en venn som har planer om å lakke sin men det ser jo så jævlig stygt ut.

Kan bli bra om du gjør det ordentlig, lakkere dashen altså.. :google

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han velger en farge som passer og gjør det ordentlig så er det vel egentlig ikke noen grunn til at det skal bli stygt... Hva slags bil har han da siden det absokutt ikke passer? Noen bilder? Må komme med litt mer enn at det blir stygt ;)

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilde uten stoler og nye rattet.. orker ikke å ta nytt nå da.. Men gir lite refleksjoner i ruta som noen nevnte.. mitt syns jeg er ganske stilig og pent.. får mange fine kommentarer men noen stygge ogsÅ. Smaken er som baken delt i 2:P

Bildet ligger her.. http://www.bilparken.nu/forum/index.php?act=Attach&type=post&id=295

UTEN NYE RATTET OG STOLENE.. som er rødt alt samma:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilde uten stoler og nye rattet.. orker ikke å ta nytt nå da.. Men gir lite refleksjoner i ruta som noen nevnte.. mitt syns jeg er ganske stilig og pent.. får mange fine kommentarer men noen stygge ogsÅ. Smaken er som baken delt i 2:P

Bildet ligger her.. http://www.bilparken.nu/forum/index.php?act=Attach&type=post&id=295

UTEN NYE RATTET OG STOLENE.. som er rødt alt samma:P

Hvilken type lakk har du brukt? Og hva behandlet du dashbordet med før du lakket det?

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lakket mitt... Kanskje han får noen ideer her:

Var det svart også lakka du rødt eller omvendt? Var det meningen at det skulle skille seg på den måten eller hadde du uflaks? Synes det så fett ut sånn og jeg, anderledes..sombrero

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider