AfroAlien Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 derfor ække R5gtt og turbo`n no særlig førsteganges bil :D http://www.renault5turbo2nl.nl/kras/crash_rallye.wmv :pisser::ssip: <-----måtte bare teste ut litt flere teite smily`er :D Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Lett i ræva ja.... doh Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 utrolig lett for å havne på taket de små franskmennene gitt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Oi, nå ser jeg hva du pratet om Afro.. wtf? Hehe, den nest siste der var litt artig, når han bare veltet i svingen der :) Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg