robbis Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Halloen , jeg lurer på å kjøpe meg en sånn turteller me shiftlight .. noen som veit hvordan man skal koble for og få d til å lyse når man skal gire ? har aldri vært borti det der shiftlight greiene før.. på forhånd takk for svar :) Siter Honda Rebel Power!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 er vel bare å stille inn p turtelleren der du vil ha det det vel. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 ja når du kjøper en sånn svær jævel med shiftlight "på", stiller du på selve turtelleren når du vil den skal lyse.. selv er jeg minus-fan av sånn feit turteller på dashen, spes på volvo! men hvis du vår til med en giver på org turteller og bare selve shiftlighten, da kan d fort bli barskt! men for å være erlig har jeg ikke peil i det hele tatt åssen du skal gå gfrem da!men regner med andre her har!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 shiftlighten er jo kobla på turtellern, så du kobler til otrtellern så skal den funke... egen justering på turtellern til hvor den skal blinke... men hva skal man egentlig med en lampe som forteller deg når du skal gire a? det hører man jo det da ;) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 1. gjem den store turtelleren under dash'en og forleng ledningene til lampene og putt dem inn i instrumentpanelet. så må du såklart erstatte klokke med turteller om du ikke allerede har det. 2. kjøp en 90-93 classic. der er sånn på tide å gire lampe i instrumentpanelet så til min mening.. om du ikke skjønner når du bør gire (du må jo vite det for å stille inn shiftlight rett) så kan du bare levere inn lappen din ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 1. gjem den store turtelleren under dash'en og forleng ledningene til lampene og putt dem inn i instrumentpanelet. så må du såklart erstatte klokke med turteller om du ikke allerede har det. 2. kjøp en 90-93 classic. der er sånn på tide å gire lampe i instrumentpanelet så til min mening.. om du ikke skjønner når du bør gire (du må jo vite det for å stille inn shiftlight rett) så kan du bare levere inn lappen din ;) Er jo kjekt hvis man er av den glemske typen da :hammer Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Halloen , jeg lurer på å kjøpe meg en sånn turteller me shiftlight ..noen som veit hvordan man skal koble for og få d til å lyse når man skal gire ? har aldri vært borti det der shiftlight greiene før.. på forhånd takk for svar :) må bare si at du bør gire før du passerer 2500rpm for den bilen din bruker vanvittig mye bensin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 må bare si at du bør gire før du passerer 2500rpm for den bilen din bruker vanvittig mye bensin! lol ******* Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 lol ******* det er helt sant.. har kjørt DEN bilen og den brukte vanvittig mye bensin ass.. *HJELP*! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 hehe ikke frekt ment..men en vanlig volvo går jo ikke turtelleren rett til værs når du mater på heller! har jo litt tid til å plalegge et girskift..!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 det er helt sant.. har kjørt DEN bilen og den brukte vanvittig mye bensin ass.. *HJELP*! Kos med en skikkelig slurpe-motor da... :D Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 hehe ikke frekt ment..men en vanlig volvo går jo ikke turtelleren rett til værs når du mater på heller! har jo litt tid til å plalegge et girskift..!? Nei, det er ikke slitsomt stressende å gi på med akkurat... men det er fint hvis man røyker da, så slipper man å gire og røyke samtidig. Rekker å gjøre det mellom girskifta ;) Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbis Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 vel bilen min bruker ikke mye bensin... 2.8 liter v6er... insprøytning.. k-jetronic..bensin forbruket er ikke noe hinder.. synest den er helt grei jeg, har 4trinns od kasse også så.. har jo god råd å fylle på også! Siter Honda Rebel Power!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbis Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 haha locked :P har kjørt bil siden jeg var 13...å shiftlight trenger jeg ikke for å vite når jeg skal gire.. har full instrumentering i dash osv.. jeg bare "lurte" på hvordan man stillte inn de greiene.. jeg synest bare de er litt fancy.. Siter Honda Rebel Power!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 når du hører den fete lyden ifra sperra... da er det på tide å gire... vis du har turtallsperre da... Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg