Jonnern Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 plages med og stille tenninga på 16v en min! er en golf2, 89mod, gti 16v, KR motor.! noen som har noen gode tips her da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 plages med og stille tenninga på 16v en min! er en golf2, 89mod, gti 16v, KR motor.! noen som har noen gode tips her da? Hva er problemet? Rettere sagt, hva er det du trøbbler med? Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonnern Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 nei har hatt av toppen til planning og byttet alt av tettninger...nå får jeg den fan ikke rett på tenninga ijen! prøvd mye...fettskit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 nei har hatt av toppen til planning og byttet alt av tettninger...nå får jeg den fan ikke rett på tenninga ijen! prøvd mye...fettskit! sikker på at du ikke har bomma med en tann eller to på registeret? Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonnern Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 nja ganske sikker...står rett og viser alle merkene på rette plassn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 nja ganske sikker...står rett og viser alle merkene på rette plassn! og hva er så problemet? du kan vel ikke være så skråsikker på at alle tennigsmerkene står rett? peker fordeleren på ledningen til sylinder 1, står stempel nr 1 i TDC, stemmer tenningsmerket på svinghjul og reimhjul på veiva? Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg