acoupe Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 hei! Skal til høsten begynne å bygge anlegg i corradoen min, og tenkte derfor allerede nå og begynne å planlegge litt. Kan noen gi meg en god komposisjon av elementer i bilen min i tenke på plassering og type ? Har også noen spm: Hva er best av 4stk 10" eller 2stk 12" subber ? Hvor stort komponentsett foran ? 6,5" 5,1/2" 4" ? Anbefales kondensator uansett str på anlegg ? mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 4 stk 10" kan bli meget bra :) men hva er pris klassen din? budskjett på 10 000? 20, 30 el 40 000? ang hvor store komp settene er på og hva som spiller best er jo ganske vansklig å vurdere, folk har jo bygget 10" sub i dashen så alt er mulig å tilpasse. kommer med et bedre svar når jeg er mere våken. Mvh Erik ( trøtt ) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 4 stk 10" kan bli meget bra :) men hva er pris klassen din?budskjett på 10 000? 20, 30 el 40 000? ang hvor store komp settene er på og hva som spiller best er jo ganske vansklig å vurdere, folk har jo bygget 10" sub i dashen så alt er mulig å tilpasse. kommer med et bedre svar når jeg er mere våken. Mvh Erik ( trøtt ) har egentlig ikke satt noe prisklasse enda, men nå var egentlig spm mer rettet mot hva som generelt er best av str på høytalere osv. Vet det er forskjell på lyden avhengi av prisklasse og merke, men generelt liksom. Tenkte å ha mellomtona i døra, og tweetere på dashen...funker det greit eller er det bedre å montere det anerledes ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaumann Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Mellomtone og diskant er en fordel å montere foran i bilen. Diskanten så nær ørehøyde som mulig. Mellomtone i døren eller dashen. Det er veldig vanlig å bruke 5,25" i dørene og 10" eller 12" som sub. Kjøp heller færre gode høyttalere enn mange middelklasse! :) Siter '98 Vectra STV 1.8i 16v (i bruk) '92 Vectra 1.8i (motoroverhaling) '95 Astra 1.8i 16v stv. (til salgs) '86 Scorpio 2.0iCL (solgt) '86 Sierra 2.0L stv (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg