nrd Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Har små planer om å bygge opp igjen anlegget mitt i golfen, hvis jeg får bilen på veien sombrero Solgte unna det (dritet) jeg hadde mens bilen stod parkert i vinter. Har igjen en Thunder Storm 215, 2x200rms, forsterker og Pioneer TS-W121SPL. Hva mer bør eg satse på? Spiller? Frontsett? 6x9, eller er det bare penger i dass? Ikke kom med mye heftig opplegg å drøye priser. Her jeg verken peiling og penger nok til. :) En golf2 dette altså. PS. Noen som har en bra tegning til kasse som passer i bagasjen og suben min? Den jeg har nå er litt for stor. Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Ta en titt på f.eks Fusion, de har gode komp.sett til gode priser :) http://www.autocustom.no , der kan du finne din nærmeste forhandler.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg