DiNGo Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Jeg eier en 1983 320i. Mange sier at 320i ikke kom det første året. Men jeg mener nå det. Motoren er ikke helt god, og jeg har derfor kjøpt meg en trimmet 325i motor av en nyere modell og getrag-kasse. Den har chippet motronic hjerne så tipper den er 1988 eller nyere. Må nok bytte hele ledningsnettet. Men denne nye har sånn plug, og mitt har selvfølgelig det gamle tungvindte systemet. Har aldri gjort dette før, men får hjelp av en mekaniker jeg kjenner. Jeg bare håper på at dette vil funke.. Hva tror dere? Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Har også sett E30 som eieren har oppgitt at bilen er fra 83, noen som kan få det på det rene når de egentlig kom? Hvem årsmodell er motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 de kom i 83 da lagde de disse 3 modellene i følge autopower.se 1983: 318i, 320i, 323i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg