AfroAlien Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1117967177956?finnkode=5588178&sid=1aQWf9zqS177949&pos=5 noe for deg chris? Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Neh, alpine det der.. :( Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 er 1,4l og turbo der å da... Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 er 1,4l og turbo der å da... Alpinen er levert både uten og med turbo. Har også blitt fortalt att 5 alpine ikke kom som modell før i 1977. Og turbo modellen 1980. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 det er jeg ikke sikker på gitt... men det er 150 hester i denna da... kom den som 1,4 uten turbo? må ha vært 16v gordini topp da? jeg har sett att alpine`n har girkassa forran motoren... virker nesten som det er turbo motoren som er snudd å satt forran... men jeg har ikke kikka no særlig på de så jeg har egentlig ikke så mye peil.. noen url`er til de? Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Jeg har heller ikke noe peiling, men bare blitt fortalt det av en som er renault frelst. Han har bl.a 2 clio williams og en r5 turbo. søkte på google nå og fant denne linken: http://membres.lycos.fr/a5r5alpine/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg