Azzido Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Det er faktisk en helt vanlig E36 coupe med noe styling som luftinntak i forskjermene, M3 fanger med GT2 leppe, M3 lister, senking osv. Men den ser ikke sånn ut nå nei, vel akkurat nå så ser den jo ikke ut for vi holder på å bygge på den. Men den blir nok fin skal du se. Litt bredere osv. :driving hvordan breddekit er det du hiver på bilen da? espuiss? Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 hvordan breddekit er det du hiver på bilen da? espuiss? espuiss? Hva f... er det? Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 espuiss?Hva f... er det? stilreint breddekit ifra statene... ingen her til lands som har det så langt jeg veit... har samme trekka som e30 m3 breddinga... men ikke så voldsom Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 stilreint breddekit ifra statene... ingen her til lands som har det så langt jeg veit... har samme trekka som e30 m3 breddinga... men ikke så voldsom Esquiss ja... Franskt faktisk ;) http://www.esquiss.fr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ROLF Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 "Stilren" er ikke rette begrepet, men den vekker sikkert oppsikt. Det gjør denne og !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 hvordan breddekit er det du hiver på bilen da? espuiss? Nei vi har laget breddinga selv. Det er ikke noe kit! Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER_LOVE Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Er det noen som har flere bilder av den BMW'n?Ser ut som en ganske fin bil på det ene bildet som er her. :) her kommer jeg med noen bilder;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 den ble mye fetere uten firkantene da... hva er det dere gjør med den nå? har ikke snakket med arni den siste uken, men derfor han kjører saaben hele tiden? Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 bimmer boy... fornøyd med hvordan bilen til øyvind ble eller? bortsett fra at han knakk cup wingsa på grünerløkka... hihi! da skulle du sett trynet hans ass :D :D Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 gamle bilen min i bakgrunn jo ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 bimmer boy... fornøyd med hvordan bilen til øyvind ble eller? Jada jeg er veldig fornøyd og det er vel Øyvind også, og det er jo det som er det viktigste! Jeg synes den ble lekker da! Hva synes du da? :deng Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 syns den ble veldig bra, litt høy i forkant kanskje, nå som cup wingsa er borte... men hører rykter om no cup-spoiler... trur det blir penere en cup wingsa han hadde egentli. hekken er jo veldig bra! hvem av folka er du? har ikke fått med meg det :confused: Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 hvem av folka er du? har ikke fått med meg det Hva mener du m d? hvem folka? Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 hvem av folka er du? har ikke fått med meg det :confused: Er han som bestiller og henter pizzan av SB gutta....egentlig ganske til overs...og bare i veien....eller hva BIMMER BOY?..... tannløs Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Er han som bestiller og henter pizzan av SB gutta....egentlig ganske til overs...og bare i veien....eller hva BIMMER BOY?..... Hehe! Du sier noe der ja! Men bare så du vet det så er det ikke bare pizza jeg henter men også cola og kebeb! Også er jeg ikke så veldig i veien heller for jeg står alltid og holder lampa. Men så snakker vi ikke så veldig mye mer om dette! flushit Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg