234 16v Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 hey.. lurer på kordan man fjerner antispinn på en mazda mx6.... har prøvd mye rart menne da går lissom bare ikke:S:S Noen som kan hjelpe meg her??? TAkker for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Ta bort sikringa til antispinn! Er det noen i bodø med MX-6?? Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmanneN Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 ja det var det:S:S finner lissom bare ikke ut hva som er sikringen til antispinn.... det er en MX-6 95. impotert fra tyskland Siter Volvo V70 2.0T ;) Audi 100 2,3E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clumsy2k Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Visste ikke at MX6 kom med antispinn??? Har du sjekka utenlandske baser som mx6.com?? Clumsy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Akkurat....den MÅ vi ha bilder av :) Kanskje han så min dah jeg var der i april?? thumpsup hehe... Farge/motor/styling/tuning og div? Tell me please Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Akkurat....den MÅ vi ha bilder av :) Kanskje han så min dah jeg var der i april?? thumpsup hehe... Farge/motor/styling/tuning og div? Tell me please du som va her i april? X dama mi tok bilde av en fet mx-6! blå iallefall!:) Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 du som va her i april? X dama mi tok bilde av en fet mx-6! blå iallefall!:) Ja jeg var der 3-4dager i april! Så da var d sikkert min hun har bilde av? Hvor ble bildet tatt? Kjørte jeg eller sto den parkert noen steder? Vi bodde på Hundstad...så når man kom kjørende mot hunstad krysset ifra byen så sto den på høyresiden av 2felten. :naaaws Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
234 16v Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 jeg finne f**** ikke den sikringa dere snakker om..... noen som har en god ide om koradan sikring da kan vær? takker for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Har ikke antispinn på min så jeg vet ikke. Ring en Mazda-forhandler å spør! Du hvor ble det av bildene av bilen din?????? :boxing Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg