LilleGud Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 ta en titt på denna da gutter ! (og jenter) tøfft ! Turbo 100nx syntes det er rart jeg at det ikke er flere her som er i det minste intrisert i 100nx.. ? AJ82 du da ?? må jo gjøre noe morro med den du også ! kan da ikke være orginal ! ;) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Hehe.. Ikke frist meg! Sliter litt med penger for tiden.. Ikke billig å studere på BI... Kommet noe lenger med din da?? Skulle tatt meg en tur ut å sett litt på den :D Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mars 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Originally posted by AJ82 Hehe.. Ikke frist meg! Sliter litt med penger for tiden.. Ikke billig å studere på BI... Kommet noe lenger med din da?? Skulle tatt meg en tur ut å sett litt på den :D har nr mitt du ?? bare å ringe det så er jeg ikke så veldig opptatt etter 20 om kvelden ! :) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg