x8|volvo Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Hei gutter og jenter! kompis av meg skal kjøpe en bmw nå selv om jeg prøver å fåhan til å kjøpe volvo doh ;) men i alle fall så lurte jeg på siden jeg skal hjelpe han litt! Hva skal han kjøpe? helst 4 døre , men 2 funker under tvil! krav at den ikke har rust i kanaler osv og den bør helst være mørk , eventuelt svart! å den må ikke ha 200 000 :( hehe...prisantydninger 65 k ca! bør være en bil som går godt kanskje...så han kan prøve å ta meg ;) 10hi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NaitS- Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Det ligger en på autodb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Hei gutter og jenter! kompis av meg skal kjøpe en bmw nå selv om jeg prøver å fåhan til å kjøpe volvo doh ;) men i alle fall så lurte jeg på siden jeg skal hjelpe han litt! Hva skal han kjøpe? helst 4 døre , men 2 funker under tvil! krav at den ikke har rust i kanaler osv og den bør helst være mørk , eventuelt svart! å den må ikke ha 200 000 :( hehe...prisantydninger 65 k ca! bør være en bil som går godt kanskje...så han kan prøve å ta meg ;) 10hi Be han om å registrere seg her da, så kan han få litt feedback fra oss andre :) Om han skal velge 2 eller 4 dørs er egentlig en smakssak. Men mange som har hatt 4 dørs går som oftest over til 2 dørs etterhvert, det er et kjent fenomen :) Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 E36 coupè er jo en fin bil. Får "mange" E36'er til den prisen. Standen er vel kanskje så som så, men! Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Søbstad Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Jeg selger en 92 325 4 dørs til 55000. Dette er billig. Se kjøp og salg og Autodb.no og Sør-Trøndelag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg