Racing_ Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Hei. Har tatt ut setene og slikt i bilen, mangler kun å få ut midtkonsollen så kan jeg ta ut dørk-trekket. Men får ikke ut midtkonsollen. Har løsnet den, og fått den løs fra girspaken, men alt stopper opp rundt handbrekket. Ikke får jeg tatt midtkonsollen fremover for å dra den over handbrekket, for den stopper i dashbordet. Noen som har tips på hvordan jeg skal få midtkonsollen fri for handbrekket? Eller må jeg virkelig demontere dashen for å få den ut? MVH Siter Pioneer - Stinger - Morel - Evus - Phoenix Gold Mondeo MK1 prosjekt.....RS kitt, bilstereo, DVD osv. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81122 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Hei. Har tatt ut setene og slikt i bilen, mangler kun å få ut midtkonsollen så kan jeg ta ut dørk-trekket. Men får ikke ut midtkonsollen. Har løsnet den, og fått den løs fra girspaken, men alt stopper opp rundt handbrekket. Ikke får jeg tatt midtkonsollen fremover for å dra den over handbrekket, for den stopper i dashbordet. Noen som har tips på hvordan jeg skal få midtkonsollen fri for handbrekket? Eller må jeg virkelig demontere dashen for å få den ut? MVH enten så kan du løsne håndbrekk viren eller så kan du ta vekk det nederste av dashen bare er ikke mye jobb det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Når jeg gjorde det så hadde jeg bilen på bukker med bremsetromlene av (for de skullle lakkes). Da gikk hånbrekket lenger opp. Jeg prøvde å sette den på igjen når tromlene var på plass. Gikk ikke så bra det..Så bør nok løsne bremsevaieren el no slikt ja. Hvis det ikke er noen andre her inne som har noen andre lure løsninger.... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_ Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Ok, takk for svar. Siter Pioneer - Stinger - Morel - Evus - Phoenix Gold Mondeo MK1 prosjekt.....RS kitt, bilstereo, DVD osv. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81122 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Makt er en fin ting, dytt konsollen hardt fremover, så går den nok av, dette har jeg alltid gjort uten problemer. Kan jo også ta av dekslene nederst foran, for å få litt mer plass. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg