Wildes Schwein Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Un skyld knemor for at jeg tok det flotte bildet du hadde av Imprezaen, men da jeg så den måtte jeg bare modde den litt selv, ble så forsnøyd at jeg like så greit bestemte meg for å legge den ut her: Har b.l.a. Senkan, sota/farga ruter, endra lyskasterne, netting grill, Omgjort til Coupê, fjerna dørhåndtakene, bleika baklykta, fjærna bensin lokket... Bilen: Dere får si ifra hvis det er no derer er ufornøyde med! (Detta er bare 3 modden min, dessuten brukte jeg baer snaue timen...) Siter BMW 94' 320i ///M-tech. X-BMW 88' 518i (Vrak-tech) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Un skyld knemor for at jeg tok det flotte bildet du hadde av Imprezaen, men da jeg så den måtte jeg bare modde den litt selv, ble så forsnøyd at jeg like så greit bestemte meg for å legge den ut her: Har b.l.a. Senkan, sota/farga ruter, endra lyskasterne, netting grill, Omgjort til Coupê, fjerna dørhåndtakene, bleika baklykta, fjærna bensin lokket... Bilen: Dere får si ifra hvis det er no derer er ufornøyde med! (Detta er bare 3 modden min, dessuten brukte jeg baer snaue timen...) Virker som du har fjærna hele bilen synes jeg... (Bilen synes ikke i Opera 7,6) Ellers var den clean og fin, men strekk fremdøra lengre bak, siden dørene på coupe ofte er lengre enn ellers. Ser dumt ut med den lille fremdøra.. PS: Signaturen din er ikke lovlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 PS: Signaturen din er ikke lovlig. PS: Avataren din er ikke lovlig :D:D i see no shit Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 :redxpoke (ti tegn) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knemor Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 hmm.. jeg ser ikke bildet ditt jeg da så!.. men det er greit at du tar bildet mitt ass...!. NP! :redxpoke Siter ------------------------------- 1987 Saab 900 Turbo Intercooler 155hk Selges! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=793493 ------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg